קריירה ולימודים

עובדי חברת התרופות רפא מצטרפים להסתדרות הלאומית

ההסתדרות הלאומית הכריזה על ייצוגיות בחברת התרופות הוותיקה, ש-90% נמכר לקרן פימי. בתוך פחות 24 שעות חתמו יותר משליש מעובדות ועובדי החברה על הצטרפות לארגון העובדים
מערכת ice | 
רפא (צילום ההסתדרות הלאומית)
לראשונה מאז הקמת מפעל התרופות הירושלמי "רפא" שבהר חוצבים בירושלים, עובדי החברה מתאגדים. אמש (שני) הוכרז על יציגות במפעל התרופות, שהוקם בשנת 1937. נציגות העובדים פנתה לאגף הגיוס בלאומית לאחר מכירת 90% מהחברה לקרן פימי.
"החלטנו להוביל מהלך ולהצטרף למשפחת ההסתדרות הלאומית. אנו משוכנעים כי יחד עם לאומית נוכל לשמור על הבטחון התעסוקתי שלנו ולא פחות חשוב לשמור על המשפחתיות, שאפיינה את המפעל מאז הקמתו", כתבו חברי הנציגות למאות העובדים שבחרו להצטרף ללאומית.
 
חברת רפא נוסדה בשנת 1937 ומתמחה בשיווק, ייצור והפצה של תרופות מקור ותרופות גנריות. עם השנים הפכה החברה לאחת מהמובילות בתחומה בישראל. מבצע החתמות העובדים החל ביום ראשון בערב ובתוך פחות מ-24 שעות חתמו יותר משליש מעובדי החברה על הצטרפות לשורות הלאומית. בכך בפעם הראשונה מאז הקמת המפעל, הוקמה נציגות עובדים רשמית שתפעל ותדאג לזכויות העובדים .
חי לופטון, מנהל אגף הגיוס בהסתדרות הלאומית: "בתקופה זו של מאבק עיקש במגפת קורונה, אנו גאים לברך את עובדות ועובדי רפא עם הצטרפותם לשורות המשפחה המאוגדת הגדולה בישראל. רפא הנה נציגות עובדים נוספת המצטרפת לשורות המשפחה הלאומית בקרב עובדי ענף הרפואה בישראל. בין ארגונים הבריאות המיוצגים בלאומית – מכבי דנט, מכבי שירותי בריאות, לאומית שירותי בריאות, ביקור רופא, בית החולים הצרפתי בנצרת, בית בלב, מגה-לאב ועוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה