השוק

קרן פימי רוכשת 90% מחברת התרופות רפא לפי שווי של כ-700 מיליון שקל

קרן ההשקעות ממשיכה באסטרטגיה שלה בזיהוי חברות בעלות פוטנציאל צמיחה משמעותי והרחבת ההשקעות בתחום הפרמבצטיקה. משפחת לוין, מבעלי המניות הנוכחיים, יחזיקו ביתרת המניות
כפיר אדר | 
ישי דוידי (צילום יונתן בלום)
קרן פימי, קרן ההשקעות הפרטית מהמובילות בישראל עם נכסים מנוהלים בלמעלה 5.5 מיליארד דולר, בניהולו של ישי דוידי, רוכשת 90% ממניות חברת התרופות רפא לפי שווי שוק של כ-700 מיליון שקל. משפחת לוין, שהיא מבעלי המניות הנוכחיים, תחזיק ביתרת המניות.
גילון בק, השותף הבכיר בפימי שימונה ליו"ר החברה אמר: "ההשקעה בחברת התרופות רפא מהווה המשך לאסטרטגיה של פימי בזיהוי חברות בעלות פוטנציאל צמיחה משמעותי והרחבת ההשקעות בתחום הפרמבצטיקה רפא היא חברה מובילה בתחומה, מוצרי החברה משווקים למוסדות הבריאות המובילים בישראל ולמוסדות נבחרים בעולם. בכוונת פימי למצות את פוטנציאל הצמיחה המשמעותי שעומד בפניה ולתרום מהידע והניסיון שלה בהשבחת חברות ובפריסה הגלובלית הרחבה של פימי".
אמיר לוין, נכדו של מייסד החברה ומנכ"ל החברה: "כניסתה של פימי כשותף הבכיר והמוביל ברפא היא בשורה טובה בראש ובראשונה לעובדי רפא, ללקוחות שלה, ולשותפיה העסקיים. פימי תאפשר המשך פעילות המפעל בירושלים, ואת קידום עסקי רפא בארץ ובשווקים בינלאומיים. זהו יום משמעותי בהיסטוריה ארוכת השנים של החברה, שמנוהלת היום על ידי הדור השלישי למייסדי רפא. אני מבקש להודות למשפחת סקלר על שנים ארוכות של פעילות משותפת, ותרומה לפיתוחה של רפא תוך קיום יחסי שותפות ידידותיים והוגנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה