שיווק ופרסום

ב-6 מיליון שקלים: "מרתק ללוות כניסת רכבים חשמליים לשוק"

חברת E.V. Motors המייבאת הרכבים החשמליים, תעמיד תקציב שיווק של כ-6 מיליון שקלים. את הקמפיין יוביל משרד הפרסום זרמון: "אתגר גדול ללוות את מהפכת הרכבים החשמליים"
מערכת ice | 
E.V. Motors (צילום יחצ)

משרד הפרסום "זרמון" זכתה בתקציב הפרסום של יבואנית הרכבים החשמליים קבוצת "E.V. Motors", העומד על כ-6 מיליון שקלים. על פי הודעת המשרד, "E.V. Motors", ניהלה מכרז לבחירת משרד פרסום, בו השתתפו 3 משרדי פרסום. "לאחר בחינה של משרדי הפרסום הוחלט לבחור במשרד זרמון שהוביל בהצגת פתרונות פרסום קריאייטיבים", מציין אופיר שנדל סמנכ"ל השיווק של החברה.


אליקה מרחבי מנכ"לית משרד הפרסום "זרמון", מסרה כי: "זהו אתגר גדול ומרתק ללוות כניסת רכבים חשמליים לשוק, וללוות את את מהפכת הרכבים החשמליים". 

משרד "וילדר יחסי ציבור" ברשותו של צבי וילדר מלווה את הקבוצה בתחומי יחסי הציבור, ייעוץ תקשורתי ומיתוג תקשורתי.
 


קבוצת "E.V. Motors" היא יבואן ישיר שמתמחה בשיווק תחבורה ציבורית ורכבים פרטיים חשמליים בלבד. בעלי החברה הינם אליהו גרידיש' אוהד זליגמן יו"ר הקבוצה ואדוארד דורון שותף ובעלים. 

E.V. Motors מייבאת רכבים חשמליים מיצרניות מובילות בעולם, מותגים חשמליים מובילים שהחברה מייצגת : אוטובוסים חשמליים מתוצרת Ankai, רכבים פרטיים ו- SUV מתוצרת JAC, רכבים פרטיים מתוצרת WM, וכן מוניות חשמליות ורכבים מסחריים חשמליים מתוצרת LEVC אנגליה. כמו כן, החברה משמשת יבואנית של מערכות טעינה מתקדמות מתוצרת SSE, המעניקות פתרונות מלאים ומקיפים ללקוח הרוכש מהחברה רכב חשמלי, לרבות עמדות טעינה ופתרונות טעינה מלאים וכן פתרונות ייצור ואגירה של חשמל ממקורות חליפיים ירוקים ומנותקים מרשת החשמל.

אליקה מרחבי מנכ"לית פרסום זרמון, אילון זרמון בעלים פרסום זרמון - צילום מנחם עוז.
על פי דו"ח של מרכז המידע והמחקר של הכנסת, חלקם של הרכבים החשמליים המלאים שנמסרו בישראל מסך כל הרכבים החשמליים עלה באופן עקבי בשניים האחרונות. בשנת 2019 חלקם של רכבים חשמליים מלאים מסך המסירות של רכבים חשמליים היה 13%, בשנת 2020 שיעורם היה כ-22% ובשנת 2021 עלה לכ-42% מכלל הרכבים החשמליים שנמסרו עד לסוף הרבעון השלישי של שנה זו.


יחד עם זאת כיום קיימות בעיות רגולטוריות שונות, בכל הקשור להקמת עמדות טעינה, נתון שמהווה חסם משמעותי לרכישה של רכב חשמלי, ויש המערכים כי עשוי להביא לתקרת זכוכית שתביא לעצירה בקצב השימוש של הרכבים החשמליים בארץ.
 


בשנת 2018 פרסם משרד האנרגיה בישראל ארבעה קולות קוראים לסיוע במימון הקמת עמדות טעינה, לכלי רכב חשמליים, כשהיעד המוצהר היה הקמה של 2,500 שקעי טעינה עד סוף 2020, ואולם, נכון לסוף שנת 2021 ,כשנה לאחר המועד המקורי לסיום הביצוע בהתאם לקולות הקוראים, מספר העמדות שהוקמו בפועל היה נמוך יותר.

לפי נתוני משרד האנרגיה, נכון לחודש דצמבר 2021 עומדות לרשות הציבור כ-190 תשתיות טעינה לרכב חשמלי בפריסה ארצית, ובהן בסך הכול 871 שקעי טעינה, שהם כ-5 בלבד לעומת היעד שנקבע.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה