שיווק ופרסום
ב-6 מיליון שקלים: "מרתק ללוות כניסת רכבים חשמליים לשוק"
משרד הפרסום "זרמון" זכתה בתקציב הפרסום של יבואנית הרכבים החשמליים קבוצת "E.V. Motors", העומד על כ-6 מיליון שקלים. על פי הודעת המשרד, "E.V. Motors", ניהלה מכרז לבחירת משרד פרסום, בו השתתפו 3 משרדי פרסום. "לאחר בחינה של משרדי הפרסום הוחלט לבחור במשרד זרמון שהוביל בהצגת פתרונות פרסום קריאייטיבים", מציין אופיר שנדל סמנכ"ל השיווק של החברה.
אליקה מרחבי מנכ"לית משרד הפרסום "זרמון", מסרה כי: "זהו אתגר גדול ומרתק ללוות כניסת רכבים חשמליים לשוק, וללוות את את מהפכת הרכבים החשמליים".
עוד ב-
קבוצת "E.V. Motors" היא יבואן ישיר שמתמחה בשיווק תחבורה ציבורית ורכבים פרטיים חשמליים בלבד. בעלי החברה הינם אליהו גרידיש' אוהד זליגמן יו"ר הקבוצה ואדוארד דורון שותף ובעלים.
אליקה מרחבי מנכ"לית פרסום זרמון, אילון זרמון בעלים פרסום זרמון - צילום מנחם עוז.
יחד עם זאת כיום קיימות בעיות רגולטוריות שונות, בכל הקשור להקמת עמדות טעינה, נתון שמהווה חסם משמעותי לרכישה של רכב חשמלי, ויש המערכים כי עשוי להביא לתקרת זכוכית שתביא לעצירה בקצב השימוש של הרכבים החשמליים בארץ.
עוד ב-
בשנת 2018 פרסם משרד האנרגיה בישראל ארבעה קולות קוראים לסיוע במימון הקמת עמדות טעינה, לכלי רכב חשמליים, כשהיעד המוצהר היה הקמה של 2,500 שקעי טעינה עד סוף 2020, ואולם, נכון לסוף שנת 2021 ,כשנה לאחר המועד המקורי לסיום הביצוע בהתאם לקולות הקוראים, מספר העמדות שהוקמו בפועל היה נמוך יותר.
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה