רכב

טסלה כמעט הרגה את הנהג? כך הוא חמק מטרגדיה

הרכב דגם Y עלה באש בוונקובר ביום שישי והנהג אמר שהוא בעט את החלון החוצה כדי להימלט. לדלתות טסלה יש אפשרות לשחרור חירום, אבל הנהג אמר שזה קשה מדי לביצוע, התקרית הייתה אחת משלוש שריפות טסלה שהתרחשו במהלך השבוע האחרון
מערכת ice | 
טסלה (צילום unsplash)
נהג טסלה אמר שהוא נאלץ לבעוט בחלון של רכב הטסלה מדגם Y שלו כדי להימלט משריפה לאחר שהמכונית החשמלית בערה בעקבות קצר חשמלי בוונקובר, קנדה ביום שישי. הבעלים, ג'מיל ג'וטה, אמר ל-CTV News בוונקובר שהמכונית נסגרה בזמן שהוא נעצר ליד צומת.
הוא איבד את כל הכוח לרכיבים האלקטרוניים שלו, כולל ידית הדלת החשמלית של הרכב, אמר. אז החל עשן למלא את המכונית דרך פתחי האוורור, אמר ג'וטה לכלי החדשות המקומי. "הדלתות לא נפתחו. החלונות לא ירדו", אמר ל-CTV News, ואמר שהוא נבהל. "בעטתי דרך החלון, טיפסתי החוצה והתקשרתי מיד למוקד 911", הוסיף.
 
לכל הטסלות יש אפשרות שחרור ידנית לפתיחת הדלתות במקרה חירום. לדגם Y יש ידית מכנית הממוקמת ליד מתגי החלונות, בהתאם למדריך לתגובת החירום של הרכב. ג'וטה אמר ל-CTV News את אפשרות החירום קשה מדי בשבילו להבין בחיפזון שלו להימלט מהמכונית. הוא אמר שהוא מקווה שנהגים אחרים יקדישו זמן כדי ללמוד כיצד לעבוד על אפשרות החירום, אבל הוא לא מצפה לקנות טסלה אחרת. הוא אמר שהוא הבעלים של המודל Y במשך כשמונה חודשים, אמר CTV News.
התקרית היא אחת מקומץ שריפות של טסלה שנראו לא מחויבות המציאות במהלך השבוע האחרון. ביום שני, פוקס ניוז דיווחה כי טסלה עלתה באש בברוקלין, אילינוי. בשבוע שעבר, דגם 3 עלה באש בעיר קליפורניה, קליפורניה. הנהג, אדיאל רואיז, סיפר לפוקס ניוז שהשריפה התחילה סמוך לחלק האחורי של המכונית, ממש מתחת למושב המכונית של בן הארבעה חודשים.
בספטמבר, נראה כי מנכ"ל טסלה אילון מאסק מסכים עם ניתוח בטוויטר לפיו שריפות מתרחשות בכ-0.01% מכלל הטסלות על הכביש - פחות ממכוניות המונעות בגז. "לא מפתיע במיוחד, בהתחשב בכך שלמכוניות עם מנוע בעירה פנימית יש ממש 'בעירה' בשם", אמר מאסק בטוויטר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה