רכב

טסלה מסוכנת? תאונה קטלנית הובילה לחקירה נוספת

בארה"ב נפתחה חקירה מיוחדת לאחר תאונת דרכים בה נהרגו שלושה נוסעים במכונית טסלה בעקבות התנגשות בעוצמה רבה בציוד של עבודות בכביש
יאיר מור | 
טסלה (צילום vecteezy, unsplash)
המנהל הלאומי לבטיחות התעבורה בכבישים מהירים בארה"ב (NHTSA) הוסיף אתמול (רביעי) לרשימת החקירות ההולכת ומתארכת שלו נגד טסלה חקירה מיוחדת לנסיבות שהובילו לתאונת דרכים קטלנית – ככל הראה התאונה הקשה ביותר שבה היתה מעורבת מכונית של יצרנית הרכבים החשמליים מאז ומעולם.
ביום חמישי שעבר, בעיירה ניופורט ביץ' שבקליפורניה, נקראו שוטרים לזירה שבה מצאו מכונית טסלה הרוסה לחלוטין. לדבריהם, במהלך נסיעה בכביש פגעה המכונית מדגם S החדש (2022) קודם כל במדרכה ואז בציוד עבודות שהיה במקום. כשהגיעו השוטרים הם מצאו את כל שלושת הנוסעים במכונית – שני גברים ואישה בגילי 32-40 – ללא רוח חיים, ושלושה פועלי כביש פצועים שנשלחו לבית החולים הקרוב.
 
התאונה הקטלנית והמצערת מצטרפת, לפי וול-סטריט ג'ורנל, ליותר מ-30 תקריות שחוקר המנהל ובהן מעורבות מכוניות טסלה שלפי החשד התנגשו במכוניות, אנשים ושאר עצמים בכביש בעת שהיו לפי החשד נהוגות על ידי תוכנת הנהיגה האוטונומית של החברה. ברבים מאותם מקרים התנגשו המכוניות של טסלה בניידות משטרה, לוחמי אש או אמבולנסים שעמדו על הכביש מסיבות כאלו או אחרות.
דוברי טסלה והמנהל לא הגיבו לדיווח בג'ורנל. משטרת ניופורא ביץ' סירבה למסור האם ידוע לה אם בעת התאונה הקטלנית היתה המכונית נהוגה על ידי אדם או מכונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה