קריפטו

ה-SEC נגד יוצרת המטבע הקריפטוגרפי: האם ריפל תקבל צווי מניעה?

ה-SEC בארה"ב הגישה את תגובתה הסופית לתביעה המתמשכת נגד ריפל. הוועדה הפריכה את טענותיה של XRP כי זו פעלה ללא פזיזות במטבע הקריפטוגרפי. הרגולטור טען כי למרות ההבטחות של ריפל והיעדר ההפרות האחרונות, קיים פוטנציאל להפרות עתידיות ולכן יש צורך בצווי מניעה כדי להבטיח את מעמדה של XRP

מערכת ice | 
ריפל (צילום shutterstock)
ה-SEC (הוועדה לניירות ערך ולבורסות) בארה"ב החליטה להגיש את תגובתה הסופית לתביעה המתמשכת נגד ריפל. לאחר שריפל (XRP) טענה כי פעלה ללא פזיזות במטבע הקריפטוגרפי, הוועדה הפריכה את דבריה.
בעקבות אותה פרשה, הרגולטור הדגיש כי בית המשפט דחה בעבר את הגנת "הודעה הוגנת" של ריפל, על אף שהחברה טענה כי לא קיים מצב של "אי ודאות נרחבת" בנוגע למעמדה המשפטי. 
עוד ציינה ה-SEC כי מטבע הריפל הקפיד למזער את אחריותו על ידי הדגשת שיתוף הפעולה שלו עם רשויות רגולטוריות מאז הנפקת המטבעות הראשונית בשנת 2023. לזאת זאת, הרגולטור טען כי הציות של ריפל אינו מבטל את האפשרות להפרות עתידיות.
מלבד זאת, הוועדה ציינה כי הטענות של ריפל לארגון מחדש של מכירות עתידיות והקפדה על ייעוץ משפטי, הן מטעות ואינן משקפות במדויק את הצווים המשפטיים. עוד נטען נגד ריפל, כי ההגשה המשיכה והוסיפה כי הטענות של ריפל לארגון מחדש של מכירות XRP עתידיות והקפדה על ייעוץ משפטי הן מטעות ואינן משקפות במדויק את הצווים השיפוטיים. היא טענה כי XRP פירשה לא נכון את הפקודות הללו והמעיטה בהשלכות שלהן.
בנוסף לכך, הוועדה דחתה את ההתאמות של ריפל בחוזים למכירות נזילות לפי דרישה, והדגישה כי בחוזים המתוקנים עדיין חסרים מגבלות הכרחיות ולכן ממשיכים להתקיים סיכונים משפטיים. מלבד זאת, רגולטור טען כי למרות ההבטחות של ריפל והיעדר ההפרות האחרונות, קיים פוטנציאל להפרות עתידיות ולכן קיים צורך בצווי מניעה כדי להבטיח את מעמדה של XRP. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה