משפט

הבת למשפחת שטראוס מסתבכת: תשלם מיליונים או תמכור את הבית?

ד"ר נאווה מיכאל-צברי, אשר בעלה איש העסקים רוני צברי הלך לעולמו באוקטובר 2023, נדרשת לשלם סכום של יותר מ-15 מיליון שקל או שתיאלץ למכור את הווילה שלה בסביון. הסיבה לכך היא ערבות עליה חתמה בעבר עבור בעלה המנוח, אך היא מצידה טוענת כי נתנה בו "אמון עיוור"
מערכת ice | 
תביעה (צילום shutterstock)
ע"פ פסק דין במחוזי, נכדתם של מייסדי קבוצת שטראוס, ד"ר נאווה מיכאל-צברי, נדרשת להעביר לפרויקט של בעלה המנוח (איש העסקים רוני צברי ז"ל) סכום של יותר מ-15 מיליון שקל בתוספת ריבית בתוך חצי שנה – אחרת הווילה אותה היא שיעבדה כנגד ההלוואה שנלקחה בעבר תימכר.
בעבר מיכאל-צברי חתמה ערבות על ביתה במהלך כהונתה כדירקטורית. לטענתה, היא לא הבינה את המשמעויות לחתימה זו ונתנה "אמון עיוור" בבעלה המנוח. זו הסיבה שלמעשה ביקשה מבית המשפט לבטל את התערבות, בתקווה שיתחשב במצבה. במסגרת חקירתה העידה כי לא היה קשר כספי בינה ובין החברה שהייתה בבעלות צברי ז"ל, מלבד לערבויות עליהן היא הייתה חתומה. עם זאת, הוצג לה מסמך לפיו בשנת 2018 קיבלה מהחברה סכום בסך 4.25 מיליון שקל.
 
"לא קיבלתי מעולם כסף מרוני. הוא היה משלם על ירקות ופירות וקנה לי מתנות לימי הולדת. היה שלב בהתחלה בחברות האלה שלפני 20 שנה הפסקתי להפעיל את החברות היה איזשהו שלב שרוני לקח את החברות האלה שלא הייתה בהן יותר פעילות והוא השתמש בהן", העידה. בנוגע לבעלה חזרה ואמרה כי לא היה לה כלל קשר לפרויקטים של בעלה, והיא לא הבינה בענייני העבודה. "אני אישה שמדברת עם בעלה שרוצה לעזור לו ויש את המילים שהוא מסביר לי על המצב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה