שיווק ופרסום

אגם בוחבוט באה בזמן: קמפיין חדש לשעונים חכמים

סמסונג משיקה פיצ'ר חדש שיאפר לשעון החכם למדוד לחץ דם ואק"ג, ולהתריע על שינויים פזיולוגיים. אגם בוחבוט וקים אור אזולאי יככבו בקמפיין החדש
מערכת ice | 
אגם בוחבוט (צילום פייסבוק)

סמסונג משיקה קמפיין נרחב בעקבות פיצ'ר חדש שהתווסף לשעון החכם שלה: האפשרות למדידת לחץ דם ובדיקת אק"ג, ויכולת לנטר מדדים חיוניים ולהתריע מבעוד מועד על שינויים פיזיולוגים.


בקמפיין שעלה בערוצי הדיגיטל תחת המיתוג "השעון שמכיר אותך הכי טוב", מוצג השעון בסרטון קצר כפריט חיוני המלווה מספר נשים במהלך שגרת יומן, בין אם מדובר בפעילות ספורטיבית כמו אימון בחדר כושר, בפעילויות שגרתיות כמו נסיעה בתחבורה הציבורית או בעיצומו של מסע שופינג.

לקראת סוף הסרטון מוצגות פונקציות מדידת לחץ הדם והאק"ג של השעון, כמספקות את "כל המידע שהלב שלך צריך". לצד קמפיין הווידאו, הטאלנטים של החברה: אגם בוחבוט, דניאל ליטמן, קים אור אזולאי ורבים נוספים מציגים את השעון בסדרת סרטונים ותמונות ברשתות החברתיות .
 


השירות החדש מוצע במסגרת השותפות של החברה עם גוגל, ופיתוח פלטפורמת ה-Health Connect המשמשת לאחסון ושיתוף מידע בריאותי. הפלטפורמה תייצר מאגר מידע במכשיר הטלפון שיכלול נתונים שיתקבלו מהשעון החכם אודות בריאות המשתמש כמו מעקב שינה, מדידות משקל וגובה, תזונה וכושר. למאגר המידע יוכלו להתחבר כל אפליקציה ומכשיר תואמים.


בחברות מסבירים כי המיזם הוא: "אבן דרך משמעותית להנגשת נתוני הבריאות עבור קהל המשתמשים ומעיד על שינוי תודעתי נרחב, והנגשה לציבור הרחב שמבין את חשיבות המעקב והניטור אחר גוף וצרכיו החל מאכילה נכונה ועד לשינה טובה שתיטיב עם הגוף והנפש".
 


יחד עם זאת יש מי שבוודאי עשויים לחשוש מאחסון מידע כה רגיש בידי החברות, ולראות במיזם כצעד נוסף המעיד על האופן שבו הטכנולוגיה מסכנת את הפרטיות ועשויה לשמש לאינטרסים זרים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה