דיגיטל וטק

סמסונג במהלך דרמטי: האם היא מודה בכישלון?

לפי דיווח חדש, החברה עובדת על מכשיר שעלול לעצבן מאוד את כל מי ששילם את המחירים הגבוהים על המכשירים הנוכחיים שלה

יאיר מור |  4
סמסונג גלקסי S22 אולטרה (צילום סמסונג)
סמסונג עשויה להיות בדרכה לבצע מהלך שירגיז משתמשים רבים, ואולי אף יסבך אותה בצרה נוספת שתצטרף לסדרת הבעיות שהיא סובלת מהן בשנים האחרונות.
לפי דיווחים בחו"ל, המבוססים על מידע ששותף על ידי משתמש ברשת החברתית הסינית ווייבו, סמסונג מתכוונת להשיק בסוף השנה את גלקסי S22 FE – הגרסה הזולה של מכשיר הדגל שלה, שהושק בחודש שעבר. הגרסה הזו, לפי אותה הדלפה, תגיע עם מעבד מדגם Dimensity 9000 של ענקית השבבים הטייוואנית MediaTek, ובמחיר של 3,000 או 4,000 יואן, שהם כ-1,500 או 2,000 שקל, לגרסאות עם 3 או 4 גיגה-בייט זיכרון.
 
אם הדיווח נכון, מדובר במהלך דרמטי: שני המכשירים הקודמים בתת-סדרת ה-FE – גלקסי S20 FE וגלקסי S21 FE – הגיעו עם מעבדים זהים למכשירי הדגל של החברה, מסדרות ה-Exynos של סמסונג עצמה או ה-Snapdragon 8 של קואלקום האמריקאית. החיסכון במחיר הושג באמצעות שנמוך של מערכי הצילום – אך הפעם, נראה שהחברה מנסה לחסוך גם על המעבד.
מצד אחד, ייתכן שיהיה מי שיטען שזה הופך את המכשיר המדובר, גלקסי S22 FE, לסוג של שקר – הוא נושא שם מסוים, ששום מאפיין בו לא מצדיק את השם הזה. אך מצד שני, ייתכן דווקא שצעד כזה יוביל לכיוון ההפוך. זאת מאחר ש-Dimensity 9000, הזול יותר ממעבדי ה-Exynos 2200 וה-Snapdragon 8 Gen 1 הנמצאים במכשירי סדרת גלקסי S22 הרגילים, מנצח אותם במבחני ביצועים. במלים אחרות: ייתכן שהמכשיר החלש והזול יותר של סמסונג יהיה חזק יותר ממכשירי הדגל היקרים יותר. אפשרות כזו עלולה להוביל לגל של תביעות נגד החברה, שכבר נתונה כרגע תחת גל של כאלו בשל חשיפת ההאטה המכוונת שביצעה במכשירי הדגל שלה על ידי אפליקציה ששתלה עליהם, מנימוקים של חיסכון בסוללה ושמירה על טמפרטורה סבירה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תצטר
    יש תביעה. ייצוגית. ב 03/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני הצרפטתי
    סגור
  • 3.
    מי שרוצה גם היום יכול לקחת מכשיר אחר עם מעבד שונה
    מאיר 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל שישאירו את השם s22 יתבעו אותם?
    סגור
  • 2.
    יש לי הגלקסי 21 אולטרה, אבל...
    יואל 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם המגמה הזאת של שנמוך המכשירים תוך כדי שמירת המחירים או העלתם ימשיך אז סביר להניח שזה יהיה הגלקסי האחרון שלי, בקצב הזה אני מתחיל לראות יותר את היתרון באייפון מבחינת התמורה
    סגור
  • 1.
    טעות בהבנה של המותג fe
    אלי 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    Fe הוא לא סידרה מוזלת אלה שעברה שינוי Fe- fan edition ולכל רוב הכתבה לא מדויקת
    סגור