שיווק ופרסום

בועז שרעבי יככב בקמפיין חדש, זו העלות שלו

הזמר והמלחין האגדי ישמש כפרזנטור של מותג הקלנועיות המוביל והוותיק "קלנועית אפיקים" המשווקת על ידי מטרו מוטור. המנכ"ל, תומר קומרוב: "הבחירה בו כמי שיקדם את המותג המסייע ומשפר את איכות חייהם של רבים בחברה שלנו, הייתה נכונה וטבעית
מערכת ice | 
בועז שרעבי (צילום פייסבוק)
הזמר והמלחין האגדי בועז שרעבי נבחר לשמש כפרזנטור של מותג הקלנועיות המוביל והוותיק "קלנועית אפיקים", המשווקת על ידי חברת מטרו מוטור יבואנית הדו גלגלי ורכבים לתרבות הפנאי הגדולה בישראל. מי שנחשב לפס הקול של המדינה, הצטלם בשבוע שעבר לקמפיין פרסומי רחב היקף שנערך בנמל תל אביב. הקמפיין החדש שעלותו מוערכת בכמיליון שקלים, צפוי לעלות בשבוע הקרוב בכל המדיות הפרסומיות ובניהן: טלוויזיה, רדיו שלטי חוצות ובמדיות הדיגיטליות.
הזמר הקליט לטובת הקמפיין גם שיר חדש, בהלחנת המעבד והמפיק המוזיקלי הבכיר שמוליק נויפלד, אשר לו חלק ברפרטואר עשיר של יצירות ישראליות עם מיטב האומנים המובילים. השיר כולל את הפזמון: "בא לי לחיות כאילו אין מחר, בא לי עכשיו להיות מאושר",  שלדברי החברה מביא לידי ביטוי בדרך מוזיקלית את היתרונות שהקלנועית מאפשרת לבני הגיל השלישי ולאלו המתקשים בניידות, המתבטאים בהענקת חופש ושמחת חיי,. שכן הקלנועית מבטלת את התלות בזולת, מאפשרת את החזרת כושר התנועה ועצמאות.
שרעבי שכתב והלחין את מיטב השירים המרגשים בתולדות החברה הישראלית ומלווה דורות שלמים שגדלו על יצירותיו, נבחר על ידי מטרו מוטור לאור האהדה הציבורית הרחבה לה זוכה הזמר בקרב הקהל. באפיקים רואים את שרעבי כמי מייצג את ערכי המותג הישראלי, המלווה את פלח האוכלוסייה הגדול והנדרש לסיוע בניידות כבר למעלה מארבעה עשורים.
תומר קומרוב מנכ"ל מטרו מוטור: "בועז שרעבי הוא אחד מאבני היסוד של התרבות הישראלית הזוכה להערכה רבה על ידי כלל גווניה. לכן הבחירה בו כמי שיקדם את המותג המסייע ומשפר את איכות חייהם של רבים בחברה שלנו, הייתה נכונה וטבעית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה