שיווק ופרסום

ליאור רז ממשיך כפרזנטור בקמפיין בעלות כ-8 מיליון שקל

ביטוח ישיר משיקה קמפיין לביטוח מחלות קשות בכ-8 מיליון שקל. את הקמפיין ימשיך להוביל הפרזנטור ליאור רז, תחת הסיסמה: "ביטוח ישיר. יותר ביטוח" וגם: "ביטוח מחלות קשות - כדי שלא יתפסו אתכם לא מוכנים"
מערכת ice | 
ליאור רז (צילום אוהד רומנו)
ביטוח ישיר תצא השבוע בקמפיין פרסום ייעודי לביטוח מחלות קשות. הקמפיין עולה בהשקעה של כ-8 מיליון שקל ויהיה בהובלתו של ליאור רז, שימשיך לשמש כפרזנטור של החברה. רז ימשיך להוביל את החברה באותו קו אסטרטגי של לשים לנגד עיני הלקוח את הרגע שבו יזדקק לביטוח, רגע האמת הקריטי.
ביטוח ישיר ממשיכה באסטרטגיה השיווקית של "ביטוח ישיר. יותר ביטוח", והפעם תחת מסר חד ופשוט: 'ביטוח מחלות קשות - כדי שלא יתפסו אתכם לא מוכנים'. מבוטחי ביטוח ישיר יקבלו סכום כסף מיידי לכל מטרה, כדי שיוכלו לדאוג לבריאותם.
 
ביטוח מחלות קשות הינו מוצר ביטוחי נוסף בסל המוצרים הביטוחיים הרחב של ביטוח ישיר לפרט ולמשפחה, תחת התפיסה שביטוח ישיר היא "יותר מביטוח". מבין שורת המוצרים שביטוח ישיר מציעה ללקוחותיה ניתן לציין את מועדון הלקוחות היחיד שקיים בשוק הביטוח, ביטוחי בריאות הרחבים ביותר בשוק, מוקד 24/7 ושירות 'ישיר עד אליך' המופעלים בזמני תאונה, הטבת תשלום יחיד על כיסויים בביטוח שני רכבים במשפחה, אפליקציית "ישיר-צעיר" המבטחת נהגים צעירים לפי ק"מ, ביטוח לפי ימים ופוליסה שנתית, ועוד. 
באמצעות הקמפיין, ביטוח ישיר משיקה ביטוח מחלות קשות, עם רמת הכיסוי הרחבה ביותר בשוק ובמחירים המשתלמים ביותר. הפוליסה מעניקה למבוטחים פיצוי כספי מהיר של עד 700,000 ש״ח במקרה של גילוי מחלה קשה. הפיצוי שיינתן יהיה ללא הפחתת סכום הביטוח עקב גיל ומצטרפים חדשים יקבלו שירות של ליווי ואבחון רפואי מהיר חינם לכל תקופת הפוליסה. ליווי זה כולל קשת של שירותים רפואיים בהתאמה אישית למצב הרפואי, כגון בדיקות הדמיה אבחנתיות, ייעוץ רופאים מומחים, מרפאת כאב, שינוע עזרים רפואיים, ועוד. 
 
מרב קליפר פרץ, סמנכ"לית שיווק בביטוח ישיר: "הקמפיין החדש של ביטוח מחלות קשות הינו המשך ישיר לאסטרטגיה של ביטוח ישיר "יותר ביטוח". בשגרה ובעיקר ברגע האמת כשהמבוטח צריך את חברת הביטוח, ביטוח ישיר תדע להיות שם ולתת ללקוח מענה ושירות מעולה. ביטוח ישיר, שהינה חברת הביטוח הישירה המובילה בישראל לפרט ולמשפחה, מאפשרת ללקוח את כל קשת הביטוחים כולל ביטוח מחלות קשות וכמובן רכב, דירה, משכנתא". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה