שיווק ופרסום

אייל קיציס בקמפיין חדש לקיץ: חיתולים ממותגי דיסני

לכבוד חגיגות 100 שנה לדיסני: מותג "האגיס" משיק קולקציה מיוחדת עם דמויות דיסני במהדורה מוגבלת, בקריינות של הפרזנטור הקולי אייל קיציס
מערכת ice | 
אייל קיציס - מועדון לילה (צילום מסך קשת 12)
מותג החיתולים והמגבונים "האגיס" יוצא בקמפיין חדש להשקת קולקציה מיוחדת לחגיגות 100 שנה לדיסני. הקמפיין מציג את הקולקציה החדשה של האגיס בשיתוף דיסני תחת הסלוגן: "בקיץ הזה מי צריך מכנסיים?".
"האגיס" מותג החיתולים והמגבונים המוביל, מחדש עם מהדורות מיוחדות והפעם משיק קולקציה ייחודית עם דמויות דיסני מוכרות ואהובות לכבוד חגיגות 100 שנה לדיסני. חיתולי Freedom Dry HUGGIES ומגבוני HUGGIES יושקו במהדורה מיוחדת ולזמן מוגבל כשעל המוצרים יככבו דמויות דיסני אהובות בעיצובים מרגשים.
 
ההשקה מלווה בקמפיין אותו מקריין אייל קיציס, הפרזנטור הקולי של "האגיס" שמסביר שבקיץ הזה לא צריך מכנסיים - כי יש את חיתולי דיסני של "האגיס". הקמפיין יעלה בטלוויזיה ובדיגיטל באמצעות משרד הפרסום מקאן.
הקמפיין הקודם שקריין אייל קיציס להאגיס עלה לפני 4 חודשים ועסק בשבוע הראשון לחייו של התינוק בבית, ובהורים הטריים שמתרגשים ודואגים, כאשר הם מתמודדים עם סיטואציית ההורות לראשונה. הקמפיין עסק ברגעי חוסר הוודאות בתקופת תחילת מסע ההורות, והמסר הוא שעם חיתול האגיס שמותאם לתינוקות החל מיומם הראשון ומלווה את השבועות הראשונים, יש להורים דאגה אחת פחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה