קריירה ולימודים

השחקנית שיצרה תוכנית לאפל מוכרת את החברה שלה בסכום אסטרונומי

השחקנית ריס ווית'רספון מוכרת את חברת ההפקה שלה, שיצרה את את תוכנית הדגל של אפל טיוי, לחברה בראשות שני בכירים לשעבר מדיסני, שתשלם לה מיליוני דולרים
יאיר מור |  1
ריס ווית'רספון (צילום David Torcivia / flickr)
לא רק בלונדינית – גם עשירה בטירוף. השחקנית ריס ווית'רספון חתמה על עסקה במסגרתה תתמזג חברת ההפקה Hello Sunshine, אותה הקימה לפני מעט פחות מחמש שנים, עם חברה חדשה ששמה טרם הוכרז. מחיר העסקה לא פורסם, אך מקורות המעורים בפרטים אמרו לוול-סטריט ג'ורנל ול-CNBC כי החברה הרוכשת תקנה את מניות הרוב ב-Hello Sunshine ממשקיעיה הקיימים, ביניהם ענקית התקשורת AT&T ו-Emerson Collective, תמורת כחצי מיליארד דולר, מה שמעניק ל-Hello Sunshine הערכת שווי של כ-900 מיליון דולר.
ווית'רספון הקימה את Hello Sunshine בנובמבר 2016, ומטרת החברה ליצור תכנים שמתמקדים בסיפורים של נשים מרחבי העולם. התוצרים המוכרים ביותר של החברה הן הסדרות "שקרים קטנים גדולים" ב-HBO, "שריפות קטנות בכל מקום" ב-Hulu ו"תוכנית הבוקר", תוכנית הדגל של שירות Apple TV+.
החברה החדשה, שכאמור עדיין אין לה שם, הוקמה על ידי תאגיד הענק Blackstone, במטרה ליצור חברת הפקה המותאמת מיסודה לעידן הסטרימינג. בראשה עומדים קווין מאייר, לשעבר מנהל דיסני+ ומנכ"ל טיקטוק, וטום סטאגס, לשעבר סמנכ"ל התפעול של דיסני. השניים מסרו כי "הפלטפורמה שלנו תטפח תרבות ייחודית וידידותית ליוצרים, שתיתן לכישרונות-על את המשאבים שהם זקוקים להם כדי ליצור ולהרוויח מהעבודות הטובות והיצירתית ביותר שלהם. אנו מצפים בחדוה לגבות את ריס, שרה והצוות המעולה שלהן בהמשך הפקת וזיהוי התוכן הדינמי והמרתק שלהן בשנים הבאות".
ווית'רספון עצמה, כמו גם מנכ"לית החברה שלה, שרה הארדן, והעובדות, יעבדו בחברה החדשה, והראשונה אף תכהן בחבר המנהלים שלה. השחקנית מסרה כי "היום אנו לוקחות קפיצה ענקית קדימה על ידי חבירה ל-Blackstone, שתאפשר לנו לספר סיפורים אפילו יותר מבדרים, משפיעים ומאירים אודות חייהן של נשים ברחבי העולם. לא יכולתי להתרגש יותר מהמשמעות של זה לעתידנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין על לעשות עסקים עם אפל
    sssss 08/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפל ההזויה רוצה בכח להכנס לשוק הזה, רוצה לדחוף נשים, רוצה לשלם הרבה. בטח ריס ביקשה פחות, ואפל דחפו לה את הכסף לגרון, כי איזה גבר איפה שהוא קיבל יותר פעם. בנתיים אצלי הילדים לא רצו שנחבר שנה חינם את השירות הזה, כי לא מעניין.
    סגור