קריירה ולימודים

הסטארט אפ הישראלי הזה פותח את הבוקר עם משחקי שח

מורן דורי, סמנכ"לית משאבי אנוש Hailo: "פתחנו את פעילות השחמט בחודש האחרון ומשחקי הבוקר צוברים קהל של משתתפים נלהבים, הן שחמטאים חובבים והן עובדים שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום. זו היא דרך כיפית ומאתגרת לפתוח את יום העבודה, מעין אימון בוקר למוח לקראת אתגרי יום העבודה"
מערכת ice |  3
שחמט בהיילו (צילום אלון מינדלין)
האינטראקציה החברתית של עובדים בחברות סטארט-אפ נחשבת לאחת הפעילויות המשמעותיות ביותר של כל חברה. אין עובד היי-טק שלא מספר על שיחות הבוקר על כוס קפה עם חבריו וחברותיו לעבודה שיוצרו אווירה נהדרת ומזניקות את כולם לעמדות העבודה עם חיוך על הפנים.
בחברת הסטארט-אפ היילו (Hailo) מתל-אביב בחרו לגוון בדרך מקורית את פתיחת היום: פעמיים בשבוע מתחילים עשרות מעובדי החברה את יום העבודה במשחק שחמט בין חברי קבוצת עובדים ועובדות שמספרם הולך וגדל. את הפעילות, שיזמה אלה פוקס, מהנדסת מקבוצת הMachine-Learning, העביר אלון מינדלין, אמן שחמט בינלאומי ומדריך מוסמך של ארגוןFIDE  (פדרציית השחמט הבינלאומית).
 
היילו מתמחה באחד התחומים הלוהטים כיום של עולם הטכנולוגיה: מעבדי בינה מלאכותית (AI) למכשירי קצה כמו מכוניות אוטונומיות, מצלמות חכמות ועוד שבאמצעותם המכשירים הללו מבצעים עיבודי בינה מלאכותית במכשיר עצמו (ולא בדאטה סנטר מרוחק). בתחום זה היילו הישראלית נותנת פייט אדיר לשבבים של חברות ענק כמו אנבידיה המתמחה אף היא בתחום.
מורן דורי, סמנכ"לית משאבי אנוש Hailo: "פתחנו את פעילות השחמט בחודש האחרון ומשחקי הבוקר צוברים קהל של משתתפים נלהבים, הן שחמטאים חובבים והן עובדים שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום. זו היא דרך כיפית ומאתגרת לפתוח את יום העבודה, מעין אימון בוקר למוח לקראת אתגרי יום העבודה. המשתתפים גם נהנים מהמשחק ונוצרות חברויות חדשות ואווירה כללית נהדרת. לצד פעילות זו אנו מציעים גם פעילויות אחרות כמו יוגה פעמיים בשבוע בשעות הערב לאלה שרוצים להירגע בסוף יום עבודה, גם את הפעילות הזו יזמו עובדי Hailo. כיף גדול לקחת יוזמה של עובדים ולהפוך אותה לשגרה בארגון וזה מה שהופך את התרבות הארגונית ב-Hailo למיוחדת כל כך. אנחנו תמיד שמחים לקבל יוזמות של עובדים ולשלב אותם במרקם החברתי היומיומי".
Hailo הוקמה בפברואר 2017 על ידי בוגרי יחידת עילית טכנולוגית של חיל המודיעין. החברה הפכה בשנה שעברה ליוניקורן לאחר השלמת סבב גיוס C בהיקף 136 מיליון דולר. היילו מעסיקה כיום מעל 200 עובדים בתל-אביב ובחו"ל, ומגייסת עובדים נוספים על מנת לתמוך בצמיחה המואצת.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דמויות
    מישהו 12/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה של דמויות
    סגור
  • 2.
    איזה שם גרוע לחברה
    בוריס פוטין זלנסקי 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גרררועעעעע
    סגור
  • 1.
    הבינה המלאכותית יושבת בצד וצוחקת מהפספוסים של בני האנוש (ל"ת)
    דודו 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור