קריירה ולימודים

השליחים ייברחו מ-WOLT? זו אפליקציית המשלוחים שקוראת להם

אפליקציית המשלוחים "משלוחה" בקריאה לשליחים המפוטרים של וולט להצטרף, כעצמאים או שכירים, לקראת פריסת האפליקציה בערים נוספות בראשון לציון ובקעת אונו
מערכת ice | 
וולט (צילום מתוך אתר וולט, פלאש 90)
שירותי אפלקציית המשלוחים של "משלוחה" מתרחב לערים נוספות, החברה מגייסת שליחים ויוצאת בקריאה ל-500 השליחים המפוטרים של וולט להצטרף, לאחר הודעת הפיטורים שקיבלו בימים האחרונים. כזכור, וולט פיטרה את העובדים לאחר שמוקדם יותר הודיעה כי היא לא תמשיך להעסיק שליחים הפועלים דרך חברות קבלן המוציאות תלושי עבודה.
אפלקציית המשלוחים של "משלוחה Now" מציעה את שירות השליחים של "משלוחה" עצמה ולא של המסעדות שפועלות באפלקצייה. השירות שליחים העצמאי של "משלוחה" הנקרא "משלוחה Now" הושק לפני כשנה וחצי ופועל כיום בחמש ערים (תל אביב, יפו, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה).
 
השירות צפוי להתרחב בחודש הקרוב לעוד שני ערים גדולות במרכז, ראשון לציון ובקעת אונו. במסגרת זאת משלוחה מזמינה ומציעה לקבל לעבודה במהירות כמה שיותר שליחים, בין אם רצונם לעבוד כעצמאיים או כשכירים.
דניאל רחמים מנכ"ל ובעלים של "משלוחה": "שמענו בכאב את האמירות של שליחי וולט בימים האחרונים והחלטנו לנצל את ההזדמנות עם ההתרחבות שלנו  לערים נוספות לצאת בקריאה לשליחים המפוטרים ושליחים בכלל, בואו לעבוד עבורנו. כחברה ישראלית אנו מאמינים כי השליחים הם לב ליבם של השירותים שאנו מציעים וככך אנו מציעים להם את החליפה האישית הטובה ביותר לדרך עבודתם. בין אם הם שכירים ובין אם הם עצמאיים. נשמח לצרפם לשורותינו באופן שיתאים להם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה