כסף וצרכנות

Wolt בשיתוף פעולה נוסטלגי במיוחד: זה המארז החדש שהושק

לכבוד הגעתו ארצה של הסרט "האחים סופר מריו", אפליקציית וולט משיקה מארז מיוחד עם נציגת נינטנדו בארץ, במסגרתו תוכל לקבל כרטיסים לסרט ומגוון מתנות מרגשות ונוסטלגיות
מערכת ice | 
שליחה של וולט (צילום וולט)
בקרוב יושק בבתי הקולנוע בארץ הסרט המצופה "האחים סופר מריו" ולכבוד המאורע אפליקציית וולט משיקה מארז מיוחד, בשיתוף תור גיימינג. המארז החדש, שיהיה זמין רק בשבוע הקרוב, יעניק למעריץ כרטיסים לסרט ומגוון של מוצרי מריו – עד הבית.
המארז המיוחד הורכב על ידי תור גיימינג, הנציגה של נינטנדו בארץ. במסגרתו תוכלו לקבל כרטיסים לסרט החדש ברשת פלאנט, קונסולת Game&Watch עם שלושה משחקי מריו קלאסיים בעיצוב רטרו, תיק גב מעוצב עם מקום למחשב 15' בעיצוב דונקי קונג, בובת מריו קלאסית מפרווה רכה בגובה 24 ס''מ ומחזיק מפתחות רטרו Game Boy. מחיר המארז הינו 299 שקלים וייצא למכירה דרך חנות פלייר1 בתל אביב.
 
לצד ההשקה המרגשת הזו, לאחרונה וולט הודיעה על פעילות נוספת לקראת החג. האפליקציה מחדשת בפעם השלישית את מיזם התרומות המסורתי בשיתוף ארגון לתת וקבוצת פז. החל מתאריך 26.3.23 ובמהלך כל חג הפסח, משתמשי Wolt יוכלו לתרום מארזים המכילים מוצרי מזון בסיסיים, שיועברו לקשישים ולמשפחות נזקקות, עבור ארוחות החג, באמצעות ארגון לתת ובשיתוף פעולה עם קבוצת פז (Yellow, פרשמרקט וסופר יודה), דרכם יתרמו המוצרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה