כסף וצרכנות

וולט במהלך חסר תקדים: למה האוכל שלכם עלול לאחר?

וולט צפוייה לנתק 500 שליחים משירות המשלוחים שלה מכיוון שלא נרשמו כעוסק עצמאי. מהלך זה מגיע לאחר שוולט ניתקה יחסים עם חברת ההעסקה "תלוש לעצמאי" לאחר שהשנייה, נחשדה בהעלמת מס
מערכת ice | 
וולט (צילום יחצ WOLT ישראל)
לפי פרסום בכלכליסט, וולט צפוייה לנתק כ-500 שליחים מכיוון שהם לא נרשמו כעוסק עצמאי. הרקע לבקשה זו היא ההתנתקות של חברת המשלוחים מחברת "תלוש לעצמאי" מכיוון שהאחרונה חשודה בהעלמת מס. וולט נתנה התראה יחסית קצרה של חודש לעובדים. יש לציין כי ההתראה ניתנה בחודש שברובו היו ימי חג.
בחודש מרץ האחרון רשות המיסים עצרה את בעלי חברת "תלוש לעצמאי" בחשד להעלמת מס בסכום גבוה במיוחד - 16 מיליון שקל. חברת וולט הודיעה לעובדים שהועסקו על ידי חברת כוח האדם נשלחה הודעה כי עליהם לפתוח עסק עצמאי עד 30 באפריל 2023.
 
שליח של וולט אמר כי: "לא ברור מדוע לעובדים הזרים הם מצאו פתרון ומאפשרים להם לעבוד דרך חברות קבלן ולשליחים הישראלים לא". לדבריו "אני ביום-יום לא מתנהל עם החברת קבלן אלא רק לוקח מהם תלוש שכר. מעבר לזה אין לי קשר איתם. הקשר שלי הוא עם וולט והם מתנערים מאיתנו בכזו קלות".
מוולט נמסר: "וולט סיימה את ההתקשרות למתן שירותי שליחויות עם חברת בית לעצמאי במאי, מכיוון שהחברה לא עמדה בהתחייבויות שלה ולא שילמה בזמן לשליחיה. על מנת לסייע לנפגעי בית לעצמאי, איפשרה וולט תקופת מעבר לשליחים, עד סוף אפריל, במהלכה יערכו ויפתחו עוסק עצמאי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה