כסף וצרכנות
עלייה מסחררת בהזמנות פיצה: כמה אחוזים זינקו ברשת בימי הסערה?
סערת ביירון גרמה לאלפי ישראלים להישאר בבית ולהזמין יותר מהבית מאשר לצאת. אך בכמה זינקו הזמנות הפיצה בסוף השבוע האחרון?
סערת ביירון הגיעה לסיומה וחושפת נתונים מעניינים. במהלך ימי הסערה האחרונים, עם הגשמים והרוחות העזים שפוקדים את הארץ, רשת הפיצריות הבינלאומית פאפא ג’ונס בישראל מדווחת על עלייה דרמטית של כ־250% בהזמנות בהשוואה לימים רגילים.
על פי נתוני הרשת, השילוב של מזג אוויר סוער עם הרצון להישאר בבית הוביל לעלייה משמעותית במספר ההזמנות באתר ובאפליקציה. ההזמנות הפופולריות כללו חבילות משפחתיות משתלמות הכוללות מספר פיצות, תוספות ושתייה, המספקות פתרון מלא ונוח למשפחה כולה. לצד הפיצות הקלאסיות נרשמה גם עלייה בהזמנת פיצות עם תוספות של ירקות טריים ושילובי טעמים, כך שכל בן משפחה יכול היה לבחור את הטעם המועדף עליו.
במהלך ימי הסערה נשמר עומס המשלוחים לאורך כל שעות היום. הרשת, הפועלת בפריסה ארצית עם 42 סניפים ומערך משלוחים ישיר, הקפידה על היערכות מוקדמת כדי להתמודד עם תנאי מזג האוויר הקשים ולשמור על בטיחות הצוות, תוך התחייבות לספק את המשלוחים עד 30 דקות.
חן ריכטר, בעלת הרשת בישראל, מסרה: “בכל חורף אנחנו רואים עלייה בביקושים, אך בימים האחרונים נרשמה קפיצה חסרת תקדים של כ־250% בהזמנות. כאשר משפחות מבלות יותר זמן בבית בשל מזג האוויר, הן מחפשות פתרון חם, משביע ומשתלם ופיצה ממשיכה להיות הבחירה הראשונה. האנשים מבינים שפיצה היא חוויה משפחתית נוחה עם טעמים נהדרים, שהיא כבר לא רק פינוק אלא חלק מהשגרה בזמינות גבוהה. בהתאם לכך, הכנו את כלל עובדי הרשת והסניפים לעבודה בתנאי מזג אוויר קשים, כדי לעמוד במחויבות שלנו לספק את המשלוחים בזמן, גם כשהביקושים גבוהים".
עוד ב-
לאחרונה הודיעה הרשת גם על פתיחת פורמט חדש תחת השם “PaPa – Grab & Go”, הכולל סניפים קטנים בשטח של כ־20 מ”ר, עם צוות של 1–3 עובדים בכל סניף, שיוקמו במיקומים מרכזיים והומי אדם. הסניף הראשון צפוי להיפתח ברבעון הראשון של 2026.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



