כסף וצרכנות

וולט חושפת: עלייה של 400% בביקושים בעקבות הסערה

השבוע האחרון מציג עלייה משמעותית גם ברכישת מוצרי חורף, לצד שירותי משלוחים שמותאמים לתנאי מזג האוויר. אז מה הוזמן הכי הרבה? 

ענת סימן טוב | 
Wolt (צילום shutterstock)
בימים אלו פוקדת את ישראל סערת ביירון, שמביאה עימה גשמים עזים ורוחות חזקות. מזג האוויר הסוער משפיע על התנהלות הצרכנים והעסקים כאחד, ומוביל לעלייה ניכרת בביקוש למוצרי חורף ושירותי משלוחים מותאמים.
השבוע האחרון התאפיין בעלייה משמעותית ברכישות מוצרים הקשורים לחורף. בין הפריטים המדוברים ניתן למנות מפזרי חום, כרבוליות, מטריות, בגדי ילדים לחורף ופיג’מות,  כולם זכו לביקוש גובר בקרב הצרכנים, כך מדווחת לנו רשת המשלוחים וולט. כזכור, אתמול דיווחנו על עלייה של יותר מ-200% למוצרי חימום בחנויות החשמל, כך גם ברשת מוצרי החשמל "עולם הקולנוע והחשמל" עליה של כ-200% (פי 2 במכירות) ביומיים האחרונים בתנורי חימום, בעיקר ברדיאטורים וקמינים חשמליים. אם בכל החודש שעבר מכרנו כ-1,500 יחידות, ביומיים האחרונים מכרנו כ-1,000 יחידות. 
לא רק פרטי הלבוש והחימום זוכים לעניין: רשת וולט מדווחים כי נרשמה גם עלייה דרמטית בהזמנות מרקים. כך, רכישות מרקים ממסעדות קפצו בשיעור של 400% בהשוואה לשבוע הקודם, בעוד שמרקים אינסטנט רשמו עלייה של 230% בתקופה המקבילה. נראה כי הצרכנים מחפשים גם פתרונות נוחים וחמים בבית, כחלק מהיערכותם למזג אוויר קר וגשום.
גם חברות המשלוחים נערכות בהתאם לעונה: בשבועות האחרונים עובדי השליחויות ברחבי הארץ קיבלו ציוד חורפי מיוחד הכולל מעילי גשם, מכנסי גשם וכפפות. בנוסף, נשלחו להם סרטוני הדרכה והטמעת נהלי בטיחות בנסיעה בימי החורף, במטרה להבטיח שכל משלוח יגיע בבטחה ליעדו, גם בתנאי מזג האוויר הקשים.

מגמה זו ממחישה כיצד סערת ביירון משפיעה על הרגלי הקנייה של הציבור ועל אופן הפעולה של שירותי המשלוחים, כשהצרכנים מחפשים חום ונוחות והעסקים דואגים לבטיחות ונגישות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה