כסף וצרכנות

מיליארד דולר עד 2026 רק בישראל: מועדוני הלקוחות משגשגים

שוק ההטבות והגיפט-קארדס העולמי יגיע השנה לכמעט מיליארד דולר. גם "שוק הנאמנות" הישראלי לא מפסיק לגדול. עם הפלטפורמה החדשה של חברת הפינטק 'נאייקס', הראשונה מסוגה בעולם, תשלמו בכל בית עסק עם כל נכס וירטואלי. הפתרון החדשני מגדיל את חופש הצרכן ומאפשר לכל קמעונאי להפוך לחברת ארנק דיגיטלי. נאייקס קיבלה רישיון ממאסטרקארד העולמית להנפקת כרטיסי חיוב

מערכת ice | 
פלטפורמת CoinBridge של נאייקס (צילום יחצ)
חברת הפינטק נאייקס, פלטפורמת תשלומים מתקדמים הפרוסה ברחבי העולם, מודיעה היום על השקת פלטפורמת CoinBridge המאפשרת לראשונה תשלום באמצעות נכסים וירטואלים פיננסים (כגון: נקודות מועדון, הטבות, קופונים, זיכויים, Cashback, NFT וכל נכס  בעל שווי פיננסי) לביצוע רכישות בכל בית עסק או אתר אינטרנט בעולם.
CoinBridge ממקדת בשלב ראשון את פעילותה בתחום הקמעונאות ומועדוני הלקוחות, ומציעה פתרון חדשני להגדלת חופש הפעולה הפיננסי של הצרכנים ושביעות רצונם, באמצעות הרחבת אפשרויות מימוש הטבות, נקודות מועדון וגיפט-קארדים בכל בית עסק או אתר אינטרנט בעולם – ללא צורך באינטגרציה עם קופות בתי העסק, המהווה חסם למימוש הטבות באופן חופשי, ובצורה מהירה, קלה ופשוטה.
הפתרון הטכנולוגי שמציגה נאייקס (TASE: NYAX) נבנה להטמעה קלה ומהירה ולשיפור חווית הרכישה של הצרכן. באמצעות CoinBridge יוכלו עתה לקוחות לשלם בכל נקודת מכירה באמצעות אפליקציית המועדון הקיימת שלהם בצורה נוחה וקלה בטכנולוגיית Tap&Go – כמו Apple Pay או Google Pay – לצד תשלום בכל אתר אינטרנט באמצעות הזנת מספר ייחודי דמוי כרטיס אשראי שיוקצה לכל לקוח במעמד הרכישה. 
 
בנוסף, מספקת CoinBridge לקמעונאים ומועדוני הלקוחות מידע רב ומדויק אודות עסקאות הצרכנים, ובכך מאפשרת לייצר תובנות עסקיות על  הרגלי הצריכה של לקוחותיהם מחוץ לחנויות ולרשתות שלהם, מידע באמצעותו יוכלו למקד את הפעילות העסקית.
עד היום, האמצעים הקיימים בשוק לא אפשרו מימוש נקודות, הטבות וגיפט-קארדים בבתי עסק, מבלי שנדרשה קודם לכן אינטגרציה טכנולוגית מורכבת עם קופות בתי העסק השונים. מודל ישן זה כרוך בעלויות גבוהות, זמני ביצוע ממושכים ובמקרים מסוימים אף במגבלות רגולטוריות. מעבר לכך, חווית המשתמש במודל זה  מוגבלת ואינה נוחה. חשוב לציין כי מודל אינטגרציה זה והאמצעים הקיימים כיום אינם מסוגלים  לכסות את כלל החנויות או השוק ולכן לעולם לא יאפשרו חופש פעולה פיננסי מלא לצרכנים וללקוחות.
הפתרון של CoinBridge לקמעונאים ומועדוני לקוחות פותח על רקע צמיחתם של מועדוני הלקוחות בעולם ובישראל, ובשל הצורך התמידי לטפח את נאמנות הלקוח ואהדת המותג, לשפר את חווית הרכישה , ולעודד את הצרכן לקניות חוזרות והגדלת  סל הקניות. בנוסף, לאור המצב הפיננסי הגלובלי, המשפיע ישירות על כיסו של הצרכן קיימת עכשיו חשיבות רבה יותר לתת מענה לדרישת הצרכנים להגדלת חופש הפעולה הפיננסי שלהם.
CoinBridge מספקת מטריה רגולטורית, פיננסית, טכנולוגית ותפעולית, כך שלמעשה לא נדרש דבר מצד קמעונאים, עסקים ומועדוני הלקוחות על מנת להשיק את היכולות האמורות, מלבד חיבור פשוט ומהיר של אפליקציות המועדון הקיימת שלהם למערכת CoinBridge. 
 
לצורך השקת CoinBridge ומימוש הנכסים הדיגיטליים על גבי סכמות כרטיסי האשראי  בעולם, נאייקס הצטרפה כמנפיק ברשת מאסטרקארד העולמית וקיבלה רישיון הנפקה ראשון בישראל. הנפקת כרטיסים בישראל היא צעד ראשון בפעילות הגלובלית של החברה לאספקת פתרונות הנפקה ברחבי עולם. פתרון CoinBridge, המגובה במספר פטנטים, יושק לראשונה במהלך שנה זו  בישראל – שוק חדשני המאמץ טכנולוגיות – ובהמשך ייפרס למדינות נוספות בהדרגה. בכך נאייקס משלימה את מגוון שירותי התשלומים המתקדמים שהיא מציעה ומספקת פתרונות הוליסטיים מהנפקה ועד סליקה.
שוק מועדוני הלקוחות בארץ ובעולם נמצא בגידול מתמיד – בישראל לבדה קיימים מעל 10 מיליון חברים הרשומים במועדוני הלקוחות השונים (מרבית האוכלוסיה חברה ביותר ממועדון אחד), שווי שוק הנאמנות הישראלי נעמד על כ-$622 מיליון דולר והוא צפוי לגדול בקצב שנתי של .2 ולהגיע לכדי שווי של כמעט מיליארד דולר ב-2026.
בזירה הגלובלית שוק ההטבות והגיפט-קארדס בלבד צפוי להגיע עד לסוף שנת 2022 לכדי שווי של כ-987 מיליארד דולר והצמיחה השנתית הממוצעת בחמש השנים הקרובות צפויה להגיע לכ- 12.2%, כך שהשוק הגלובלי צפוי להגיע לשווי של 1.56 טריליון דולר עד שנת 2026.
 
יאיר נחמד, מנכ"ל נאייקס: "עם קבלת רשיון המנפיק, אנו מרחיבים באופן משמעותי את סל הפתרונות המתקדמים שלנו והפעם נכנסים לעולם ההנפקה כנדבך משלים לפעילותינו המסורתית בעולמות הסליקה. אנו מודים לחברת מאסטרקארד על שיתוף הפעולה והאמון המבוסס על הניסיון הרחב והעמוק של נאייקס בתחום התשלומים. היכולת שלנו כחברת פינטק גלובלית לפתח פתרונות חדשניים, מדויקים וקלים ליישום שיש בהם צורך אמיתי, מבטיחה העמקת הקשר שלנו עם לקוחות קמעונאיים קיימים, כמו גם הגדלת הערך המוסף והיתרון התחרותי שמאפשר לנו לגייס לקוחות חדשים ולהרחיב את הפריסה של נאייקס בכל מקום".
גיא רוזנהויז, מנכ"ל CoinBridge: ״הפתרון של  CoinBridgeהוא פריצת דרך בעולם התשלומים המתקדמים, ביכולת ובחופש להמיר נכסים דיגיטליים לכדי תשלומים ורכישות בזמן אמת, בכל בית עסק בעולם. אנו מספקים כיסוי מלא ודינמי למועדוני לקוחות וקמעונאים, העונה על כלל הצרכים הפיננסיים, העסקיים והרגולטוריים הנחוצים להם על מנת להשיק, ולנהל שירותי תשלומים. בכך יישום פתרוןCoinBridge  מאפשר לכל רשת קמעונאית או חברה המנהלים מועדון לקוחות, להפוך לחברה פיננסית, להשיק שירותי תשלום מתקדמים ולייצר תשתית לביצוע עסקאות בכל זמן, בכל מקום, ובכל אופן תשלום קיים או עתידי".
נאייקס, שהחלה את דרכה ב-2005 כמפתחת פתרונות תשלום לקמעונאים של מכונות אוטומטיות, פיתחה פתרונות רבים וממשקים מגוונים ומתקדמים, במטרה לשפר את פוטנציאל ההכנסות והיעילות התפעולית של לקוחותיה. נאייקס מציעה פתרון מלא, הכולל קבלת תשלומים ללא מזומנים ומערכת ניהול ואפליקציה להגדלת נאמנות הלקוחות ועוד. המאפשרים לבתי עסק לנהל מסחר יעיל ומהיר בכל מקום ובכל עת. לחברה קרוב ל- 40,000 לקוחות ברחבי העולם.
נאייקס היא החברה הגלובלית המובילה בתחומה. החברה פיתחה פלטפורמה מתקדמת למסחר ותשלומים שנועדה לסייע לבתי עסק להגדיל את רווחיהם, ולנהל אותם בצורה יעילה יותר. המשימה של נאייקס היא לשפר את פוטנציאל ההכנסות והיעילות התפעולית של לקוחותיה. החברה מציעה פתרון מלא, הכולל קבלת תשלומים ללא מזומנים, מערכת ניהול ואפליקציה להגדלת נאמנות לקוחות, המאפשרים לבתי עסק לנהל מסחר יעיל ומהיר בכל מקום ובכל עת. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה