כסף וצרכנות

השוק עולה על הגל: שיתוף הפעולה המסקרן נחשף

שיתוף פעולה חדש בין חברת סער א.ת יזמות ומסחר בע"מ עם חברת מד סרף בע"מ. על פי התחזית, החברה המשותפת צפויה להקים 10 חנויות בארבע השנים הקרובות
מערכת ice | 
שיתוף הפעולה סער ומד סרף (צילום יח"צ)
חברת סער א.ת יזמות ומסחר בע"מ חתמה על הסכם עם חברת מד סרף בע"מ, להקמה של חברה משותפת שתחזיק את הזיכיונות של Rip Curl ושאר מותגי הגלישה של מד סרף. השליטה בחברה תהיה של חברת סער. התחזית של החברה החדשה היא לפתיחה של 10 חנויות תוך 4 שנים.
תומר בן סניור, מנכ"ל משותף ובעלים של חברת סער, מסר: "רכישת הזיכיונות של מותגי הגלישה מד סרף ובראשה המותג RIP CURL מרגשת אותנו מאוד, זאת פעילות משלימה שתוסיף לפעילות הקיימת של סער ותחזק באופן ניכר את המכירות בחודשי הקיץ, אנחנו מתכוונים להכניס את מותגי הגלישה לרשת OUTSIDERS ולהגדיל את היצע הביגוד שאנו מציעים ללקוחותינו, לפתוח עוד חנויות מותג ולהרחיב את הפעילות הסיטונאית. אנחנו שמחים להתחיל את העבודה המשותפת עם שותפינו החדשים בעלי מד סרף: אבי רייק, רועי גלאור וצחי האוס, שניסיונם והבנתם את תחום אופנת הגלישה יתרמו רבות לפעילות זו".

חברת סער, שבשליטת חברת אלקטרה מוצרי צריכה, היא יבואנית המותג קולומביה בישראל ובאמצעות החברה הבת אלקטרה ספורט גם בעלת הזיכיון להפעלת 16 חנויות אדידס.
חברת מד סרף היא יבואנית RIP CURL בישראל ועוד מותגי גלישה נוספים. החברה מפעילה 7 חנויות בשתי רשתות – RIP CURL ו-BOARDERLINE ומשווקת את מוצריה למגוון רחב של לקוחות סיטונאיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה