כסף וצרכנות

אחד השפים האהובים בישראל משנה כיוון: מי פתח המבורגריה חדשה?

השף שגב משה פותח לראשונה מטבח קונספט בורגר: "שגב בורגר". משה שגב מסר: "SB פתוחה מהיום ומגיעה עד הבית…. הקונספט החדש שלנו הוא בורגר אמריקאי באיכות הגבוהה ביותר ובמחיר הכי טוב שאפשר ותאמינו לי הכי טוב שאפשר"
מערכת ice | 
שגב משה (צילום מתוך האתר של שגב משה)
משה שגב הוא אחד השפים האהובים והמובילים בישראל, המביא אל המטבח המקומי שילובים קולינאריים מכל העולם. לשף מספר מסעדות בכל רחבי הארץ, ביניהן: שגב אקספרס בתל אביב, ראשון לציון, קריות והוד השרון, בר שף יפני וחדשני – "ניהון נו-בה" בהוד השרון והכשרה בפתח תקווה וכמובן "משה שגב" הכשרה בנתניה.
לראשונה, שגב נכנס גם לעולמות ההמבורגרים עם "שגב בורגר", מטבח קונספט של המבורגרים כשרים הפועל במשלוחים בלבד בניצוחו של השף. המקום מציע המבורגרים טעימים במחירים נוחים, מבלי להסתבך עם אין סוף אופציות. ניתן להזמין דרך הוולט והמטרה היא להמשיך לגדול לרשת בפריסה ארצית.

משה שגב מסר: "SB פתוחה מהיום ומגיעה עד הבית…. הקונספט החדש שלנו הוא בורגר אמריקאי באיכות הגבוהה ביותר ובמחיר הכי טוב שאפשר ותאמינו לי הכי טוב שאפשר"
שגב התחיל את דרכו הקולינרית בטלוויזיה כאשר בשנת 2001 הופיע בתוכנית הבישול לילדים "עושים חיים וטעים" בהנחייתה של שרית וינו-אלעד, בעקבות הופעתו בתוכנית קיבל תוכנית בישול בערוץ הילדים בשם "פתוח" משם עבר לבשל בתוכניתו של יובל כספין "המסיבה", וב-2004 הנחה תוכנית בישול משל עצמו בשם "שגב במטבח". ובהמשך הייתה לו פינת בישול בתוכניתה של אודטה שוורץ בערוץ 10, כמו כן, היו לו פינות בישול בתוכניות "מומחים עם סגנון" ו"דברים טובים ב-7", בהנחייתה של שרון כידון.
אחרי-כן הנחה מספר תוכניות בישול בערוץ 2, כגון: "שגב בא לבשל", "שגב בא לפנק" ו"שגב- המופע". בשנת 2012 הנחה שגב את תוכנית הבישול "הבסטה של שגב" ששודרה בערוץ 2, בשידורי רשת. בשנת 2013 החל להגיש באותו ערוץ את תוכנית הבישול "שגב עולמי". שגב היה השף הראשי של חברת התעופה "אל על" בין השנים 2012 עד 2017.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה