כסף וצרכנות

בזמן המלחמה: חברת ההייטק מישראל בעסקת ענק עם מדינה מוסלמית

Cust2mate שבשליטת A2Z הנסחרת בנאסד"ק ובקנדה, בעסקה עם מלזיה וגם עם תאילנד. כ-20,000 עגלות חכמות צפויות להיכנס לרשתות הקמעונאות המובילות באזור
מערכת ice | 
שקל (צילום פלאש 90/ הדר יואביאן)
החברת הישראלית Cust2mate שבשליטת A2Z הנסחרת בנאסד"ק ובבורסת קנדה, אשר מייצרת ומספקת עגלות חכמות שמאפשרות תשלום מבלי מעבר בקופה, מתרחבת למזרח הרחוק, כולל מלזיה ותאילנד: כ-20,000 עגלות חכמות צפויות להיכנס לרשתות הקמעונאות המובילות באזור.  
בין הרשתות השונות, ניתן למצוא את רשת הסופרמרקטים השלישית בגודלה במלזיה, Jaya Grocer; רשת חנויות הכלבו השנייה בגודלה במלזיה, SOGO; תאגיד הקמעונאות הגדול בתאילנד Central Group; רשת ההיפרמרקטים הגדולה בתאילנד Lotus's; רשת הקניונים השנייה בגודלה בתאילנד The Mall; וקמעונאית מזון מלזית בולטת, The Food Purveyor Group.    

קרדיט: דודי מוסקוביץ
העסקה תתבצע באמצעות חברת HEX 1011, אינטגרטור מוביל של פתרונות טכנולוגיים עבור רשתות קמעונאיות. שותפות זו, לצד ההסכם האחרון של A2Z עם IR2S, ממשיכה את ההתרחבות הגלובלית של עסקי עגלת הקניות החכמה של A2Z. 
באמצעות העגלות החכמות מבוססות טכנולוגיות מתקדמות נוצרת אינטראקציה עם הלקוחות מרגע כניסתם לסניף ועד שהם מסיימים את הקנייה, לרבות תמיכה בהחלטות במהלך הקניה, בין היתר באמצעות הצפות ערך, הן למוצרים נוספים והן למבצעים מיוחדים. העגלות החכמות מאפשרות לקונה לצפות ברשימת קניות והודעות מיוחדות, וליהנות ממגוון אמצעי תשלום ועוד. המסך הגדול המותקן ע"ג העגלה מאפשר פרסום ממוקד ללקוח על מנת להגדיל את סל הקניה, להמליץ על מבצעים, ולחבר את עולמות  הדיגיטל לתהליך הרכישה.  

בנוסף, העגלות החכמות מאפשרות לבצע קנייה ולשלם בעגלה ובכך מייתרות את הצורך לעמוד בתורים לקופות. העגלות החכמות כוללות מסך מגע, מכשיר מובנה לקריאת ברקודים, משקל אבטחה למניעת הכנסת מוצרים שלא שולמו, מצלמה שמתעדת את תהליך הקניה ותכונות מתקדמות נוספות.  הטכנולוגיה של העגלה החכמה מעניקה יתרון לרשתות קמעונאיות מכל סוג שהוא, על מנת לייעל את הפעילות שלהם, לשפר את חוויות הלקוחות ולייצר הכנסה נוספת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה