כסף וצרכנות

הוולנטיין דיי מתקרב: על מה הצרכנים יבזבזו 25.8 מיליארד דולר?

איגוד הקמעונאים האמריקאי פרסם דו"ח מיוחד העוסק בהרגלי הצריכה של הצרכנים ביום האהבה הבינלאומי. על פי הנתונים, בשנת 2024 ההוצאות צפויות להסתכם ב-25.8 מיליארד דולר

מערכת ice | 
זוגיות-אילוסטרציה (צילום pixabay)
לרגל יום האהבה הבינלאומי, איגוד הקמעונאים האמריקאי (NRF) פרסם בשבוע האחרון דו"ח מיוחד אשר עוסק בהרגלי הצריכה ביום האהבה הבינלאומי. על פי הנתונים, ההוצאות על יום האהבה (כולל מתנות לחיות מחמד, משפחה מתנות עצמיות, בני\בנות זוג וכו') ממשיכות לעלות מדי שנה, כאשר ב-2024 הן צפויות להסתכם ב-25.8 מיליארד דולר, לעומת 23.9 מיליארד דולר ב-2022.
על פי ממצאי הדו"ח, המתנות הפופולאריות ביותר הן ממתקים, כרטיסי ברכה, פרחים, בילוי בחוץ, תכשיטים ושעונים יוקרתיים. עוד צוין, כי 53% מהחוגגים יציינו את יום האהבה וכי ההוצאה הממוצעת לאדם צפויה להיות 186 דולר לאדם, כאשר בני דור המילניום 35-44 הם אלו שהביעו הכי הרבה נכונות לקחת חלק ביום זה. עוד נתון מעניין שחשף הדו"ח המדובר, חוגגי יום האהבה הבינלאומי מקפידים לקנות מתנות דרך אתרי הקניות המקוונות.
 
דורון לבנה מנכ"ל רשת התכשיטים שאנטי: "אנו מעריכים שגם השנה הצרכנים הישראלים כן יציינו את וולנטיין די". טל רז מבעלי רשת ג'נטלמן: "ברמת הצרכן, מניסיון העבר למדנו שבתקופות בהן היצע הבילויים קטן, התקציב מופנה למותרות צנועות יותר. בתקופות מורכבות, לצרכנים יש נטייה לבחור במתנות צנועות יותר כתחליף לחופשות או ארוחות במסעדות שף".
עוד הוסיף רז: "על פי נתוני הצריכה מהשנים האחרונות, נראה שהוולנטיין הפך לחלק אינטגרלי מלוח השנה הישראלי, ולכן על אף התקופה, אנו צופים שאוהבים רבים ימשיכו לציין אותו, כמובן בצורה צנועה יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה