TOP 5

יום האהבה בפתח: 10 המתנות שישאירו חותם של אהבה בוולנטיין

גלו את הסודות ליום האהבה עם הצצה לעשרת המתנות המקסימות שממיסות לבבות בכל מקום! תתחילו לחגוג ולהתכונן בהתאם, כך תבטיחו שהמתנה שלכם תעלה בראש טבלאות הרומנטיקה
מערכת ice |  1
יום האהבה (צילום shutterstock)
כשזה מגיע להבעת חיבה ביום האהבה, האומנות טמונה במתנה שאנו בוחרים. בין אם אתם משוררים ותיקים או חדשים במשחק הרומנטיקה, הנה מדריך קלאסי ל-10 המתנות הפופולריות ביותר ליום האהבה שבטוח יכבשו לבבות.

1. כרטיסים ליום האהבה:
בראש הרשימה נמצאים כרטיסי הברכה, עם למעלה מ-52% מהמעריצים של קופידון בוחרים בהם, כרטיסים אלה הופכים למזכרות כשהם מותאמים אישית עם תמונות או שירה מכל הלב.
2. מתנות מותאמות אישית:
מתנות מותאמות אישית, כמו כרטיסי ברכה מותאמים אישית וקולאז'ים רומנטיים, זוכות לאהבה רבה ולקסם המותאם להן, אחת הדרכים הבטוחות להרשים ולכבוש כל לב.
3. שוקולדים:
קופסת השוקולדים הנצחית בצורת לב עדיין בראש הרשימה עם כמעט 48% בחירה, ושומרת על מעמדה כקלישאה אהובה - לפעמים שוקולד טוב מספיק לנו כדי להמתיק את החך והלב.
4. פרחים:
קלאסיקה שלא דוהה לעולם, 34% מהצרכנים סומכים על פרחים, מתשוקת הוורדים ועד העזות בזר חמניות, כדי להעביר את הרגשות הרומנטיים שלהם - לפעמים נדוש זה מה שצריך.
5. ארוחת ערב לשניים:
ארוחה משותפת היא יותר מסתם ארוחה, זו חוויה. מתנה זו נותרה הבחירה המועדפת על 35% מהזוגות המעוניינים ליצור לילה בלתי נשכח, רומנטי ומרגש. רק יש דבר אחד שחשוב - לא לשכוח להזמין מקום, לא רק אתם רוצים להנות מארוחת ערב רומנטית.
6. ביגוד:
עבור 25% מהאנשים, חולצה, מעיל, או שמלה יפה היא ביטוי מסוגנן של אהבה, המשלב אינטימיות עם פרקטיות. אם אתם אנשים של סטייל, זו לגמרי המתנה בשבילכם, לכו על איזה פריט ססגוני ומעניין שיגרום לבן או בת הזוג שלכם להגיד "איך הוא/היא מכיר/ה אותי".
7. שוברי מתנה:
מקום לא גבוהה אך עדיין נמצא כאן כדי להישאר הוא שוברי מתנות, 12.6% מהאוהבים בוחרים במתנה זו. שוברי מתנה הם הפתרון המתמצא למי שמתלבט במתנה המושלמת ורוצה לתת אך בלי לבחור, בסוף כל אחד יודע מה טוב בשבילו לא? אז למה שאתם תבחרו למישהו אחר.
8. צמחי בית:
הכוכב העולה של השנים האחרונות הוא צמחי הבית, פחות מסורתיים אך פופולריים יותר ויותר, הם סימני חיבה ארוכי טווח שנשארים על המדף להנאה מתמדת. טיפ שלנו, אל תקנו צמחים מסובכים לטיפול, כי ממתנה ארוכת טווח היא יכולה להסתיים בכמה ימים בודדים.
9. בושם:
ניחוחות שנבחרו בקפידה הם תענוג חושי, ובחירה אישית עמוקה למתנה ביום המיוחד הזה. חיפשו מה הזוג שלכם אוהב ותנו לו מתנה שתלווה אותו לכל יום עם ריח מלטף ושובה חושים.
10. תכשיטים:
"בלינג בלינג" הניצוץ של תכשיטים, כרצונם של רבים, מבטיח את מעמדם כמתנה נצחית. לגברים לרוב בוחרים בשעונים או שרשראות למגע גברי, לנשים טבעות ועגילים הם תמיד בחירה מעולה.
מהלב ועד המעשי, המתנות הללו משתרעות על הספקטרום של שפת האהבה, ומבטיחות שיש משהו מיוחד לכל אהובה ואהוב ביום האהבה הזה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך יתכן?
    דרור 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ברור איך 100% נשאלים התקבלו תוצאות של 236%? אולי לא הבנתי? :-)
    סגור