קריפטו

ביטקוין צולל לשפל של שנתיים: זו הסיבה להתרסקות הדרמטית בקריפטו

גל מכירות אגרסיבי מכה בנכסים הדיגיטליים כאשר המטבעות המובילים מאבדים גובה במהירות ומציגים צניחה חופשית. אלו השערים החדשים של הביטקוין והאת'ריום לאחר המכה שספגו

ביטקוין יורד (צילום shutterstock)
צבע אדום בוהק שוטף את מסכי המסחר של הנכסים הדיגיטליים. המטבע המוביל, ביטקוין, חצה קו אדום משמעותי וצנח אל מתחת לרף ה-60 אלף דולר, כאשר הוא מגיע לשפל של כשנתיים ונמצא ברמתו הנמוכה ביותר מאז אוקטובר 2024.
נכון לעכשיו, הביטקוין נסחר סביב 59,440 דולר, לאחר שאיבד 4.3% בתוך יממה ו-9.5% במהלך השבוע האחרון. המטבע המבוזר הפופולרי, שרשם שיא היסטורי של 126,198 דולר ב-6 באוקטובר, מציג כעת התרסקות של יותר מחצי מערכו מאותה נקודה.
הסנטימנט השלילי בשוק מטבעות הקריפטו ממש לא פסח על המטבע השני בחוזקו בשוק האת'ריום. כעת, המטבע הפופולרי נסחר במחיר של 1,570 דולר, המשקף ירידה יומית של 4.6% וצניחה שבועית של כמעט 12%. מדובר בנפילה של קרוב ל-70% משיאו, שעמד על מעל 4,953 דולר ב-24 באוגוסט.
גל המכירות הנוכחי הכה בכל השוק, כאשר מטבעות דיגיטליים בולטים אחרים – ובהם סולנה, דוג'קוין, ביננס קוין וריפל – רשמו גם הם הפסדים של 3% עד 6% ב-24 השעות האחרונות, עם צניחה חופשית של כל שוק הקריפטו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה