תרבות ופנאי

פער של יותר מ-10 שנים: גיא איתן מאוהב - בת הזוג החדשה נחשפת

לאחר שהקפיד כוכב תוכנית הריאליטי "האח הגדול", גיא איתן, להסתיר את אהבתו החדשה מעיני המעריצים והתקשורת, בת זוגו החדשה נחשפת. ליאור עמר בת ה-21 מהרצליה היא חברתו הטרייה של איתן, בין השניים קיים פער גילים של 13 שנים
מערכת ice | 
גיא איתן (צילום מסך האח הגדול)
לאחר שהסתיר זמן מה את חברתו החדשה מעיני התקשורת והמעריצים, כעת חושף אתר החדשות "ישראל היום", את בת זוגו הטרייה של כוכב הריאליטי "האח הגדול", גיא איתן
על פי הדיווח, מדובר בתושבת העיר הרצליה, ליאור עמר. בין בני הזוג הטריים קיים פער של 13 שנים, כאשר היא בת 21 והוא בן 34. 
כזכור, לפני חמישה ימים נידב כוכב תוכנית הריאליטי, גיא איתן, פרטים על בת זוגו החדשה, זאת לאחר שהודלפה לרשת תמונתם של השניים כאשר הם מתנשקים ברכבו הפרטי של איתן. בסרטון מיוחד שהעלה לרשת החברתית "אינסטגרם", סיפר גיא איתן לעוקביו על האהבה החדשה שלו. 
"הכרתי מישהי שהייתה ידידה שלי תקופה, החלטנו לקחת את זה צעד קדימה, התנשקנו, תועדנו, הובכנו, כרגע אין יותר מדי מה לספר, אני מבטיח לכם אבל כשיהיה – אתם הראשונים שתדעו", הבטיח כוכב תוכנית הריאליטי "האח הגדול".
עוד סיפר גיא איתן למעריציו ברשת החברתית "אינסטגרם" כי השניים נמצאים רק בתחילת הקשר: "זה בחיתולים של זה. בוא ניתן לזמן לעשות את שלו". כוכב תוכנית הריאליטי, גיא איתן, אשר התפרסם לראשונה בשל השתתפותו בתוכנית "האח הגדול" ובת זוגו החדשה החלו לצאת לפני כ-4 חודשים ומאז השניים ביחד. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה