דיגיטל וטק

מהפכה באינסטגרם: השינויים החדשים ברשת החברתית נכנסו לשימוש

חברת מטא (Meta) מודיעה על השקת כלים חדשים באינסטגרם – שיהפכו את שירות ההודעות (DMs) לנוח ומהנה יותר. כלים אלו זמינים כעת ברחבי העולם, לרבות בישראל. אלה 4 הכלים החדשים שיקלו על חוויות המשתמש שלכם ברשת החברתית הפופולרית
מערכת ice | 
אינסטגרם (צילום shutterstock)
חברת מטא (Meta) מודיעה היום (שלישי) על השקת כלים חדשים באינסטגרם – שיהפכו את שירות ההודעות (DMs) לנוח ומהנה יותר. כלים אלו זמינים כעת ברחבי העולם, לרבות בישראל.
בין השינויים שנכנסו לרשת החברתית עריכת הודעות: מעתה ניתן לערוך הודעות שנשלחו, עד 15 דקות לאחר השליחה. כדי לערוך הודעה שנשלחה, יש ללחוץ עליה לחיצה ארוכה ולאחר מכן לבחור ב"עריכה" (Edit) בתפריט שנפתח.
 
עוד שינוי מסקרן הוא נעיצת שיחות בראש תיבת הדואר: אינסטגרם תאפשר לנעוץ עד 3 שיחות (קבוצתיות או אישיות) לראש תיבת הדואר. כדי להצמיד שיחה לראש התיבה, יש להחליק שמאלה או ללחוץ לחיצה ארכה על השיחה ולאחר מכן להקיש על "נעיצה" (Pin).  ניתן לבטל את הפעולה בכל עת.
שינוי נוסף שנכנס הוא הפעלה או ביטול אישור קריאה: אישורי קריאה (Read receipts) מאפשרים לאנשים לדעת אם ההודעה ששלחו כבר נקראה. כעת, ניתן לבחור אם להפעיל או לבטל את אישורי הקריאה, עבור כל השיחות או עבור שיחות מסוימות.
עוד שינוי מסקרן הוא שמירת הסטיקרים המועדפים: כעת, ניתן לשמור את הסטיקרים המועדפים לגישה פשוטה יותר. לשמירת סטיקר, יש ללחוץ עליו לחיצה ארוכה - ולאחר מכן הוא יופיע בחלק העליון של התפריט.
בנוסף לכך, תגובה על הודעה באמצעות מדבקות, גיפים, סרטונים, תמונות והודעות קוליות תתאפשר באמצעות לחיצה ארוכה עליה. כלים אלו מתווספים לכלים נוספים שזמינים כבר היום כמו התאמת רקעים אישית לשיחות שונות. ניתן לשנות את רקע השיחה ממבחר תמות חדשות שנוספו לתפריט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה