תרבות ופנאי

כוכב האח הגדול גיא איתן מתקרב לדת: "הבטחה זו הבטחה"

משפיען הרשת העלה לחשבון האינסטגרם שלו סטורי ובו שיתף כי הוא הלך לשיעור של הרב שניר גואטה, ואף לקח על עצמו ללכת 40 יום עם ציצית. בהמשך הוא אף פנה לעוקביו וביקש מהם להצטרף אליו ל"אתגר"
מערכת ice | 
גיא איתן (צילום מסך האח הגדול)
גיא איתן, אשר כיכב בעונה האחרונה של האח הגדול ברשת 13, הוא אחד מהכוכבים הגדולים שמסרבים להיעלם מהמסך. הוא הצליח להפוך למשפיען רשת כשחשבון האינסטגרם שלו מונה כרבע מיליון עוקבים, ולאחרונה הוא החליט לשתף את עוקביו באחת מההחלטות הדרמטיות והמשמעותיות שהוא קיבל.
איתן שיתף בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא הגיע לשיעור של הרב שניר גואטה, וכתב: "הבטחה זו הבטחה". בהמשך הוא הוסיף כי נענה לאחת המצוות החשובות בדת היהודית, ואמר כי הוא "לקח על עצמו 40 ימים ללכת עם ציצית". כזכור, לא מדובר בפעם הראשונה בה הוא החליט לעשות זאת. כמו כן, בהמשך הוא פנה לעוקביו וביקש מהם להצטרף אליו ל"אתגר".
 
נראה כי בימים אלו, של מציאות ביטחונית מעורערת שקשה לעכל, אנשים רבים מנסים למצוא את הנחמה דווקא בעולם הדתי, שאולי יצליח לענות על שאלות שאין עליהן תשובה. זו הסיבה לשינוי בחשיבה של כוכב הרשת ופליט הריאליטי, וסביר להניח כי הוא צפוי להשפיע על גולשים נוספים ללכת בעקבותיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה