דיגיטל וטק

הבשורה של אינסטגרם: זהו העדכון שעשוי לשים סוף להטרדות

גולשים רבים  סובלים מהטרדות ספאם והתקפות בוטים על החשבונות שלהם ברשתות החברתיות. אינסטגרם החליטה לנסות לשים סוף לבעיה, והיא יוצאת בעדכון המשכלל את מערכות הזיהוי האוטומטיות שלה המבצעות בדיקות ספאם מעמיקות של עוקבים, תגיות ואפילו צפיות בסטורי
מערכת ice | 
אינסטגרם (צילום shutterstock)
במיוחד בתקופה האחרונה אנו עדים לאירועי ספאם רבים באינסטגרם, בהם משתמשים מזויפים המכונים גם כ"בוטים", מציפים את תיבות הדואר שלנו או הפוסטים שלנו בתגובות רבות ובתוכן לא רלוונטי. אין ספק כי משתמשים ישראלים מושכים אליהם אש ברשת החברתית (ומוצפים בהודעות ספאם זדוניות), וכעת, החברה מודיעה על עדכון חדש שינסה לשים סוף לבעיה.
החברה שכללה את מערכות הזיהוי האוטומטיות שלה המבצעות בדיקות ספאם בתגובות, תגיות ואפילו בצפיות בסטורי. הכלים החכמים יבדקו עוקבים החשודים כמזויפים, וכמו כן יזהו תוכן המלא בספאם, ויאפשרו למשתמשים למחוק את התוכן בקלות ובעיקר במהירות.
 
בנוסף, החברה מציינת כי כל חשבון ספאם החשוד כבוט יסונן לתיבת דואר נפרדת, ואם החשבון הוא אמתי ואינו ספאם, הוא יתווסף לתיבת הדואר הרגילה רק לאחר אישור מפורש של המשתמש. כמו כן, פוסטים אשר יסומנו כמזויפים לא יופיעו בחשבונות של יוצרי תוכן אלא אם הם יאושרו.
אין ספק כי אחת המלחמות החשובות שמנהלת ישראל היא גם ברשתות החברתיות, המוצפים במיליוני משתמשים אנטי-ישראליים ובוטים הגורמים לחסימת חשבונות של ידוענים רבים. אחד מהישראלים המשתפים כי חשבון האינסטגרם שלהם נחשף לעיתים קרובות הוא יוסף חדאד, פעיל אינטנסיבי של הסברה הישראלית הסובל ממתקפות ספאם מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה