ויראלי

גיא איתן על התיעוד המסתורי ברכבו: "התנשקנו, נבוך בשביל שנינו"

ליברה ערכה אירוע לרגל השקת אפליקציית Chik בהשתתפות , יעל שלביה ותומר קאפון, בין היתר נכחו באירוע מאיה קיי, רומי פרנקל, כפיר צפריר, גיא איתן, קייסי זפטה ועוד. גיא איתן נתפס ערב לפני מתנשק עם מישהי ברכבו, באירוע השיב למראיינת של גיא פינס: "תועדתי, נבוכתי, לא ידעתי שמצלמים"

מערכת ice | 
גיא איתן (צילום לנס הפקות)
חברת הביטוח ליברה, השיקה את האפליקצייה החדשה שלה, Chik, אפליקציה המאפשרת להפעיל ביטוח יומי לרכב בלחיצה ללא קשר לביטוח בו הרכב מבוטח. אל האירוע הגיעו סלבריטאים כמו הפרזנטורים: יעל שלביה ותומר קאפון, וגם מפורסמים כמו מאיה קיי, כפיר צפריר, רומי פרנקל, רייסי זפטה וגיא איתן.
כאמור, גיא איתן נכח באירוע, לאחר שאתמול (ראשון), התפרסמה תמונה שלו ברשתות החברתיות כשהוא מתנשק עם מישהי בלילה ברכבו. הפרסום נהיה ויראלי והמראיינת של ערב טוב שאלה את גיא על אותה תמונה, "סיבכנו אותך הסופ"ש?" איתן הגיב: "לא ידעתי, תועדתי, נבוכתי, שאלו אותי בקבוצה של המשפחה מי זאת, זה משהו התחלתי, אין עוד מה לספר". איתן מסרב לחשוף את זהות הבחורה עקב טענתו שהיא לא מעוניינת בכך.
 
לאחר מכן, בראיון לישראל בידור אמר שהם "בהתחלה של ההתחלה, נראה מה יהיה, זה קשר ידידות, מישהי אנונימית, הכרנו דרך חברים משותפים". איתן עדיין מסרב לגלות את זהות הבחורה שאיתה יוצא אך אומר שמדובר באנונימית ולא מישהי "מהתעשייה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה