תיירות

אל על בבשורה אדירה לנוסעים: זה השירות החדש שתקבלו

אם קניתם כרטיס טיסה, תוכלו לרכוש מחברת התעופה eSIM וירטואלי או SIM פיזי ולקבל חבילות גלישה ושיחות לשימוש בחו"ל
מערכת ice | 
מחירי טיסה (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, shutterstock, דוברות אל-על)
במיוחד בתקופה זו, באל על משיקים שירות שמאפשר לנוסעים להשאר מחוברים כל הזמן ומכל מקום בעולם. אם קניתם כרטיס טיסה, תוכלו לרכוש מחברת התעופה eSIM וירטואלי או SIM פיזי ולקבל חבילות גלישה ושיחות לשימוש בחו"ל במחירים נמוכים.
בפייסבוק פרסמה אל על: "תהליך הרכישה וההפעלה פשוט ונוח דרך אתר Travel sim, שירות ותמיכה דיגיטליים 24/7, מתאים ללקוחות כל חברות הסלולר, נתמך במעל 120 יעדים בעולם ומספר ה-WhatsApp שלכם נשאר אתכם!".
 
רכישת חבילת הנדידה במחירים אטרקטיביים ללקוחות אל על מבוצעת ישירות באתר Travel sim, ובאחריותה המלאה. המידע ביחס לחבילות הגלישה הסלולרית המופיע בעמוד זה שייך ל-Travel sim, והיא נושאת באחריות מלאה למוצר הנמכר. אל על אינה בעלת המוצר ו/או נושאת באחריות כלשהי ביחס לשירות ו/או בחיווי דעה לגביו.
המעבר לאתר Travel sim בקישור מעלה הוא בכפוף להסכמת הלקוח וכל שימוש באתר זה כפוף למדיניות הפרטיות ותנאי השימוש של אתר Travel sim. אל על לא תישא באחריות בקשר עם השימוש באתר ו/או השירותים ו/או המוצרים המסופקים במסגרתו. אל על אינה אחראית למידע שיועבר על ידי הלקוח לאתר Travel Sim והיא ממילא לא מחזיקה בו או חשופה אליו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה