תרבות ופנאי

הטיקטוקרית המצליחה בעולם לוהקה לסרט ראשון, מי יממן אותו?

הטיקטוקרית המצליחה בעולם צ'רלי ד'אמליו תשתתף בסרט שימומן ע"י השקעות בבורסת הבידור ESX
מערכת ice | 
צ'רלי ד'אמליו (צילום מתוך האינסטגרם)
צ'רלי ד'אמליו, הטיקטוקרית המובילה כיום, עם כמעט 140 מיליון עוקבים ברשת, תככב ב-Home School, סרט הזיכיון החדש של ריאן קוואנו מבית Proxima Media. הסרט השני של Proxima יירשם בבורסת הבידור (ESX.io) כדי לאפשר למעריצים להשקיע בסרט.
Home School הוא הראשון בזיכיון של שמונה סרטי מתח ואימה בכיכובה של צ'רלי ד'אמליו, שזכתה פעמיים בפרס Kids Choice. מי שיביים את הסרט הוא במאי סרטי האימה עטור הפרסים פ. חבייר גוטיירז (לפני הנפילה, טבעות) Home School יהיה למעשה הופעת הבכורה בסרט עלילתי של ד'אמליו, הטיקטוקרית הראשונה שצברה 100 מיליון עוקבים בפלטפורמה. ההפקה אמורה להתחיל ביולי 2022.
 
@charlidamelio

life recently

♬ CHARLI USED MY SOUND OMG - alyssa <3
הבחורה בת ה-17 ששמה הפך לשם נרדף לטיקטוק, השיקה בספטמבר של השנה שעברה בערוץ Hulu את הסדרה הדוקומנטרית D'Amelio Show, בכיכובם של צ'רלי ומשפחתה, שכבר תוזמנה לעונה שנייה. צ'רלי גם יצרה קו אופנה משלה בשם Social Tourist ועבדה עם מותגי אופנה גדולים, כולל לואי ויטון ופראדה.
 
@charlidamelio dc @Fred 🤦🏾‍♂️ ♬ Wanna Be Startin' Something - Michael Jackson - livethelifethatyoudread
ב-Home School, צ'רלי תגלם את 'מירה', בת 17 שעוברת לגור בעיר אחרת כדי לגור עם דודתה לאחר שאמה נפטרה. לאחר שהיא מגיעה למקום, שנראה כמו עיירה מושלמת, מירה מגלה עד מהרה שמותה של אמה ועתידה שלה שלובים זה בזה באופן על טבעי. "ברגע שקראתי את התסריט ידעתי שזה בשבילי. התחברתי לדמות ולסיפור. ידעתי שאם אני עומדת להשתתף בסרט, זה צריך להיות משהו כיפי ומרענן", אומרת צ'רלי. "אמנם התפקיד בהחלט יהיה מאתגר וידחוף אותי ללמוד לשחק ולהיכנס לדמותה של מירה, אבל זה יהיה מסע מהנה ללא ספק, רציתי גם לוודא שאקיף את עצמי בצוות של אנשים נפלאים".
 
"אנחנו מפתחים את הפרויקט הזה כבר כמה שנים כדי להביא משהו חדש ומרגש למסך", אומר המפיק ריאן קוואנו. "העובדה שחוויאר מביים וצ'רלי הכוכבת היא החבילה המושלמת. אנחנו הולכים על 'החוש השישי' בשילוב של 'צא החוצה'."
 
@charlidamelio @noah beck ♬ Beat that ho - 🅿️ 𝓮𝓮𝓻𝓵𝓮𝓼𝓼 𝓙
Entertainment Stock X (ESX), היא פלטפורמה חדשנית למימון בידור, פלטפורמה ראשונה מסוגה המאפשרת למשתמשים ולאוהדים להשקיע בפרויקטים של סרטים ובידור. החברה ממלאת את הצורך במימון חדש ויעיל יותר ליוצרי סרטים. ESX מאפשרת ליוצרי סרטים ליצור מערכת יחסים שיווקית ישירה בעלת ערך עם המעריצים ותאפשר למעריצים להשקיע בקולנוע בפעם הראשונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה