תרבות ופנאי

סטטיק ללא בן אל: זה מה שיעשה הזמר בפעם הראשונה

אחרי שאלבום הסולו שלו יוצא בחודש הבא, סטטיק עתיד להופיע לראשונה לבדו בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב בחודש אפריל, רגע לפני חג פסח
מערכת ice | 
סטטיק (צילום שגיא שלפר)
עכשיו זה רשמי. סטטיק מתחיל את קריירת הסולו שלו על אמת. על פי פרסום ראשון אמש (רביעי) של 'ערב טוב עם גיא פינס', אחרי שאלבום הסולו שלו יוצא בחודש הבא, סטטיק עתיד להופיע לראשונה לבדו בהיכל מנורה באפריל, רגע לפני חג פסח.
כזכור, ב-2018 הוא כבר הופיע שם עם בן אל תבורי השותף שלו לשעבר, אך זאת תהיה ההופעה הראשונה הגדולה שלו אחרי הפרידה המקצועית. בנוסף לשיריו החדשים, הוא ישיר לבדו גם את הלהיטים של הצמד.
 
יש לציין כי באלבום הקרוב של סטטיק, שיהיה הראשון שלו לבד בלי בן אל תבורי, צפוי לצאת גם דואט ככל הנראה עם סטפן לגר. כזכור, הגרוש הטרי על פי המקורבים לו, מאוד רצה את שיתוף הפעולה באלבום החדש שלו שייקרא "לירז".
ארבע שנים חלפו מאז 'יאסו', הלהיט בו השתתפו סטטיק וסטפן לגר, ששניהם מיוצגים בגאגא מיוזיק. הם אמורים להקליט שיר חדש כחלק מאלבום הסולו הראשון של סטטיק, זאת אחרי שנים ארוכות של נתק על הבמה מבחינה מוזיקלית, לא חברית כמובן.
גם אגם בוחבוט תהיה חלק מהאלבום לאחר שהשניים הקליטו שיר שנקרא "טרנטולה", אך זה קרה מחוץ לווילה בקיסריה, בה נעל את עצמו ל-30 יום עם מיטב חבריו היוצרים המובילים בסצנה כדי לעבוד על חומרים לאלבום הראשון שלו בדרך העצמאית.
 
כזכור סטטיק כתב: "אני עובר תהליך מאוד אינטנסיבי כדי להביא לכם סטטיק שלא הכרתם. נולדתי מחדש, כאדם וכאומן, כלירז וכסטטיק. לפניכם העטיפה לאלבום הראשון שלי - לירז". 
האלבום יורכב מ-15 שירים, ועתיד לצאת כבר בפברואר, אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון. באלפון יש דואט עם עדן בן זקן. שיתוף פעולה נוסף שהוקלט וצפוי להיות באלבום של סטטיק הוא עם איתי לוי וצפויות כנראה עוד הפתעות. יחד עם זאת, הוא גם יתחיל להופיע לוועדי עובדים בהתחלה במחיר של 50 אלף שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה