תרבות ופנאי

סטטיק ובן אל נחשפים: זו ההופעה הראשונה אחרי הפרידה

ההופעה הראשונה של סטטיק ובן אל אחרי הפרידה תהיה היום, באירוע של משרד העלייה והקליטה, שם יארחו 2,000 עולים שברחו מהמלחמה באוקראינה
מערכת ice |  2
סטטיק ובן אל (צילום Michael Tumarkin)
בצל הפרסומים הקשים נגד בן אל תבורי, שהסתבך בפרשיית ההקלטות בהן צרח על גרושתו אורטל עמר ועל בנו תו פרינס בעקבות עימות בין השניים, נראה שהצרות שלו באות בצרורות נוספת, אחרי שסטטיק הודיע היום (חמישי) רשמית שהזוג המצליח נפרד.
העיתונאי רן בוקר פרסם כי ההופעה הראשונה של סטטיק ובן אל אחרי הפרידה תהיה היום, באירוע של משרד העלייה והקליטה, שם יארחו 2,000 עולים שברחו מהמלחמה באוקראינה. במשרד הקליטה ניסו לעניין תקשורת באירוע לפני הפרידה של סטטיק ובן אל. ההיענות לא הייתה גבוהה. אחרי הפרידה - האירוע הפך למבוקש מאד.
 
עוד קודם לכן, סטטיק כתב בעמוד הרשמי שלו: "אהובים ואהובות, חברים, קהל יקר, משפחה שלנו. הגיע הזמן שנעשה לכם קצת סדר בכל השמועות והבלאגן ששמעתם. החלטנו שנינו שהגיע הזמן של כל אחד מאיתנו לצעוד בדרך משלו. הפרויקט המדהים הזה שנקרא סטטיק ובן אל שינה לנו לגמרי את החיים. משני ילדים עם חלום להרכב העשור, מיליוני צפיות, אלפי הופעות בארץ ובחול ובאמת עשייה מספקת וחלום שהוגשם והכל בזכותכם".
 
סטטיק הוסיף: "אז קודם כל תודה ענקית מאיתנו אליכם. ההחלטה הזו הייתה לא קלה אבל היא גם לא חדשה, אנחנו עדיין מאוד אוהבים אחד את השני וכמובן שנפרגן אחד לשני בהכל. אנחנו מרגישים שהגענו למיצוי מוסיקלי של הפרוייקט ובא לנו כל אחד בנפרד לחקור את עצמו ולהביא לכם מוסיקה חדשה ופורצת גבולות, ממש כמו שעשינו לפני שבע שנים. כמובן שכל ההופעות הקיימות יתקיימו כרגיל וכל מחוייבות אחרת תקויים על הצד הטוב ביותר. אוהבים אותכם המון, אנחנו לא הולכים לשום מקום. ניתראה בגלגול החדש שלנו". בן אל הגיב בעצמו: "ושוב תודה לכולם! על כל האהבה, על כל התמיכה. מקווה שנפגש רק בשמחות אמן!"
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אוהד מנור
    ליאן ב 08/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סטטיק בן אל תבורי בוקר איפה
    סגור
  • 1.
    אוהד מנור
    ליאן ב 08/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סטטיק בן אל תבורי בוקר איפה
    סגור