דיגיטל וטק

ספוטיפיי מתקפלת: הפיצ'ר שכל המשתמשים ביקשו מגיע לחשבון החינמי

ספוטיפיי משיקה פיצ'ר חדש שיפתור אחת ולתמיד את הבעיה המרכזית של המשתמשים החינמיים. מהי היכולת החדשה, מהן המגבלות שלה ואיך היא תסייע לספוטיפיי להתחרות מול שירותי מוזיקה אחרים?
רפאל בן זקרי | 
ספוטיפיי (צילום shutterstock)
ספוטיפיי משדרגת את חוויית השימוש במסלול החינמי שלה ומשיקה מספר תכונות חדשות, שהמרכזית שבהן עונה על הבעיה הגדולה ביותר של משתמשים אלה לאורך השנים. במסגרת העדכון, החברה מציגה את תכונת "Pick & Play", המאפשרת לראשונה למשתמשים שאינם משלמים לבחור שיר ספציפי מתוך אלבום או פלייליסט ולהשמיע אותו באופן מיידי, במקום להיות כבולים למצב השמעה אקראי (Shuffle) בלבד.
עם זאת, חשוב לציין כי האפשרות החדש מגיעה עם מגבלות, כאשר על פי דיווח ב-TechCrunch, היכולת לבחור שיר ספציפי מוגבלת רק לשיר הראשון. לאחר שהשיר הנבחר מסתיים, ספוטיפיי תחזור באופן אוטומטי למצב השמעה אקראי מתוך אותו אלבום או פלייליסט. כמו כן, הפרסומות נשארות חלק בלתי נפרד מהחוויה החינמית, אם כי כעת, לאחר הפרסומת, המשתמש יועבר ישירות לשיר שבחר.
המהלך של ספוטיפיי נועד להפוך את המסלול החינמי לאטרקטיבי ושימושי יותר, ככל הנראה במטרה להפחית את תסכול המשתמשים ולמנוע נטישה לשירותי מוזיקה מתחרים. השדרוג מצטרף לשורת עדכונים משמעותיים שהחברה השיקה לאחרונה, ובראשם האפשרות להזרמת אודיו באיכות מתקדמת (Lossless) וכן "פילטרים חכמים" המאפשרים למיין מוזיקה לפי מצב רוח, ז'אנר או פעילות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה