דיגיטל וטק

וואסטאפ משנה לחלוטין את ההודעות הקוליות

משתמשים מסוימים באפליקציה החלו בסוף השבוע לקבל את החד השינויים המשמעותיים והמבורכים ביותר בחוויית ההאזנה להודעות מוקלטות
יאיר מור |  1
וואטסאפ (צילום pexels)
לראות את הקולות: וואטסאפ החלה לשחרר תכונה חדשה שהיא עובדת עליה כבר חודשים ארוכים, המאפשרת למי שמקבל הודעה קולית לראות המחשה של עוצמת הדיבור בכל יחידת זמן בהודעה. השינוי הזה צפוי להפוך את חוויית ההאזנה להודעות קוליות לנוחה יותר, משום שהיא עוזרת להבין מתי האדם ששלח אותה דיבר אל תוך הטלפון והאם היו לו רגעים ארוכים של שתיקות שאפשר לדלג עליהן.
 
לפי אתר WABetaInfo, הצגת גלי הקול להודעות קוליות נמצאת על הכוונת של אפליקציית התקשורת הפופולארית בעולם מזה זמן רב, ובתחילת הקיץ היא אף הופעלה לזמן קצר אצל חלק ממשתמי גרסת הבטא לאנדרואיד – אך מייד נעלמה שוב. עתה, היא נפתחת לעוד ועוד משתמשי בטא, גם במכשירי אנדרואיד וגם במכשירי אייפון, במה שנראה כהכנה לשחרור שלה לכל המשתמשים תוך מספר שבועות. האתר מציין כי התכונה פועלת רק עבור הודעות שגם השולח שלהן וגם המקבל שלהן נמצאים על גרסת בטא שבה הופעלה היכולת הזו, כך שייתכן שהודעות מסוימות שיקבלו משתשמשים יציגו את גלי הקול והודעות אחרות לא.
מדובר בשיפור נוסף לתחום ההודעות המוקלטות בוואטסאפ, אחרי שינויים חיוביים נוספים שראינו בשנה האחרונה – ביניהם הוספת ממשק כזה בזמן הקלטת ההודעות, יחד עם אפשרות להשהות את ההקלטה ולהמשיך אותה, מה שאמור לעודד הקלטת הודעות קצרות יותר, בלי עצירות ארוכות למחשבה או לדיבור עם אדם בסביבה הפיזית. שינוי שכבר הגיע לכל המשתמשים הוא היכולת לשלוט במהירות ההאזנה להודעות הקוליות, מה שחוסך זמן רב בעת שימוש במהירות 1.5x או 2x.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פיייי איזה הייטקס יאללה (ל"ת)
    פנחס 12/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור