דיגיטל וטק

נטפליקס מציגה שינוי כיוון – אבל האם הוא הכרחי?

ענקית הסטרימינג משנה את האפליקציה שלה כדי להקל עליכם למצוא תכנים לצפות בהן – אבל בעצם, היא לא באמת משנה שום דבר
יאיר מור | 
נטפליקס (צילום vecteezy)
נטפליקס הודיעה בסוף השבוע על תוספת חדשה לאפליקציה שלה עבור טלוויזיות חכמות, שאמורה לדבריה להקל על מנויים למצוא תכנים מעניינים לצפייה: רשימת קטגוריות.
עד כה, הציגה נטפליקס על גבי ממשק המסך הראשי רשימת קטגוריות אופקית, שכעת היא רומזת שמשתמשים רבים התלוננו כי אינה נוחה לשימוש. מעתה, באמצעות תפריט הצד בממשק המותאם למסכים גדולים, ניתן להגיע למה שהיא קוראת לו "מרכז הקטגוריות" – תפריט טקסטואלי אנכי רגיל שמציג את רשימת הקטגוריות הזמינות, ומסומן בצלמית (אייקון) של עיגול, ריבוע ומשולש.
 
החברה מדגישה כי בתפריט החדש, שלוש הקטגוריות הראשונות המוצגות לכל משתמש מותאמות לו אישית לפי סוגי התכנים שהוא צופה בהם יותר מאחרים. אלא שמתחת לשלישייה הזו התפריט עדיין מבולגן להחריד, ומציג קטגוריות לפי סדר שאינו אלף-ביתי ואינו נראה כהגיוני בשום צורה שהיא. בנוסף, בראש התפריט עדיין מקודמות קטגוריות ייעודיות שנוצרו על ידי עורכי נטפליקס, כמו קטגוריה ליום כדור הארץ או קטגוריה ליום האישה – בדיוק כפי שהיה ברשימת הקטגוריות האופקית, כך שאין למעשה שום הבדל מהותי בין התפריט הישן לחדש מלבד העיצוב וכיוון הגלילה.
כזכור, השבוע שעבר היה קשה עבור שירות הסטרימינג הגדול בעולם, לאחר שהדו"ח הרבעוני שלו הראה, לראשונה זה למעלה מעשור, על מגמה של יותר נוטשים ממצטרפים חדשים וגרם למניה לצלול ולאבד כשליש מערכה. בתגובה, הודיע מייסד ומנכ"ל החברה, ריד הייסטינגס, על שורת צעדים דרמטיים בניסיון לשנות את הכיוון, ובמרכזם מלחמה בשיתוף החשבונות והצעת חשבון מוזל עם פרסומות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה