דיגיטל וטק

רוצים לסחור בשוק ההון? חמש האפליקציות האלו יקלו עליכם

מומחים סוקרים חמש אפליקציות מובילות בתחום המסחר שמאפשרות לכם להתחיל לסחור במניות, בין אם אתם רק מתחילים או בעלי ותק רב בתחום
מערכת ice | 
מסחר במטבעות קריפטו (צילום pexels)
עבור רבים מסחר במניות בשוק ההון הוא דבר מעט מרתיע ומסובך ולכן הם פשוט לא נכנסים לתחום, שדווקא עשוי להביא לרווח לא רע בכלל. בפועל, עם מעט למידה וקריאה ניתן להבין לפחות כיצד להתחיל ולצד זאת כמובן נצטרך את הכלים המתאימים. כיום אותם כלים הם ללא ספק האפליקציות הנכונות שיהפכו את כל תהליך המסחר לפשוט. 
בסקירה כללית ניתן למצוא חמש אפליקציות מובילות בשוק שמסייעות בדרך כזו או אחרת להליך מסחר מניות קל ונעים יותר. הראשונה והמובילה היא רובין הוד. האפליקציה מאפשרת מסחר ללא עמלות, מסחר בקרנות סל, קצת קריפטו, אופציות ועוד. לצד זאת, היא מעניקה לנו את האפשרות להתאים את כל הנתונים אישית וגם לאפשר קבלת התראות עם הידיעות החדשות שנוגעות במניות שלנו.
 
המומחים סוברים כי האפליקציה הזו נהדרת עבור מתחילים שרוצים ללמוד כיצד לנהל את המסחר שלהם בתחילת הדרך. עם זאת, הם הבהירו כי אלו שרוצים לסחור עבור כספי בפנסיה עלולים להפסיד כאן הטבות מס משמעותיות.
במקום השני נמצאת טייסטיוורקס (Tastyworks). לדעת המומחים האפליקציה הזו מבצעת את כל הצעדים הנדרשים בזמן מסחר בצורה מהירה ואפקטיבית, לצד העובדה שהיא מספקת למשתמש את כל האופציות האפשרויות בהתאם לתזוזה של המניות. משמע, מדובר בכלי שמתאים מאד לאנשים שרוצים לקחת חלק פעיל במסחר שהם מבצעים.
האפליקציה השלישית היא פידליטי שמצטיינת תודות לעיצוב הפשוט והנוח שלה, וההבטחה שלה שהיא נטולת באגים כאלה ואחרים. יתרה מכך, CNBC ממליצים על האפליקציה וטוענים כי היא פוגשת את כל צרכיו של משקיע. יש לשים לב כי בניגוד לאחרות, באפליקציה זו ניתן לסחור גם מחוץ לארה"ב ולכן ייתכן והיא זמינה גם לקהל הישראלי. 
במקום הרביעי נמצאת אפליקציית אינטראקטיב ברוקרז והיא נחשבת לטובה ביותר עבור אלו שכבר נמצאים זמן מה בתחום המסחר בשוק ההון ולשם כך בדיוק האפליקציה עוצבה. יתרה מכך, המומחים טוענים כי מדובר בכלי שמשקף את התמחור שלו וכזה שאפילו מציע כמה מהאופציות למסחר בחינם לגמרי.
האחרונה ברשימה היא TD Ameritrade שמעניקה למשתמש אופציות נרחבות בתחום המסחר. הגיוון הזה מאפשר למשקיע ליצור תיק השקעות מגוון ומותאם אישית בהתאם לסוג הסיכון והיקף הכספים שהוא רוצה להוציא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה