דיגיטל וטק

אילון מאסק צריך לדאוג? המתחרה של טסלה חושפת את הרכב החדש

אין ספק כי כולם מכירים את חברת הטכנולוגיה שיאומי בזכות הסמארטפונים או מוצרי האלקטרוניקה שלה, אך כעת נחשפים לראשונה תמונות של סדרת הרכבים החשמליים הראשונה ה-Xiaomi SU7
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ pexels, Insider News)
חברת שיאומי קיבלה את ההכרה בישראל בזכות הסמארטפונים ומוצרי האקלטרוניקה שלה. כעת הודלפו צילומים ראשונים של ה-Xiaomi SU7 סדרת הרכבים החשמליים הראשונה של החברה.
החברה הודיעה אי שם בשנת 2021 על כוונתה להיכנס לתחום הרכבים החשמליים וכיוצא מכך, היא השקיעה כ-1.5 מיליארד דולר בפיתוח. הצילומים הוצגו לראשונה בפני משרד התעשייה הטכנולוגיות המידע בסין והם היו כחלק מתהליך אישור הרכבים למכירה. צפי ההשקה של הרכבים הוערך לתחילת 2024.
מהמידע החדש עולה כי שיאומי, החליטה להעתיק את תצורת השמות המוכרת לנו מתחום הסלולר גם לעולם הרכבים החשמליים, כאשר סדרת רכבי ה-SU7 של החברה תכלול את דגם ה-SU7 הבסיסי לצד דגם SU7 Max ודגם SU7 Pro, עליו אין כרגע פרטים נוספים.
רכב ה-Xiaomi SU7 הבסיסי צפוי להגיע בגודל של 4,977×1,963×1,455 מ”מ עם בסיס גלגלים של 3,000 מ”מ, כאשר יהיה ניתן להשיג אותו בגרסת הנעה אחורית עם מנוע 220kW או עם הנעה כפולה עם מנוע 220kW ו-275kW של Suzhou Inovance Technology הסינית.
 
בעוד שה-SU7 ו-SU7 Max ישתמשו בבסיס דומה המיוצר על ידי קבוצת BAIC הסינית יהיו ביניהם מספר הבדלים, בהם משקל של 1,980 ק”ג ומהירות מקסימלית של 210 קמ”ש לדגם ה-SU7, לעומת דגם ה-Max, שיגיע למהירות גבוהה יותר של עד 265 קמ”ש ובמשקל גבוהה יותר של 2,205 ק”ג, דבר המצביע על טווח נסיעה גדול יותר, אם כי אין מידע על כך נכון לעת זו.
נכון לרגע זה אין צפי השקה מדויק או מחיר לסדרת רכבי ה-SU7 של שיאומי, אך נכתב כי ככול הנראה מחיר גרסת ה-SU7 Max עם הנעה כפולה של הרכב החדש יעמוד על כ-208 אלף ש”ח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה