דיגיטל וטק

מטא נלחמת בסין: מדוע סגרה 4,800 חשבונות בפייסבוק?

מטא נלחמת בהשפעה הסינית: לקראת הבחירות בארה"ב, החברה סגרה קרוב ל-4,800 חשבונות מזויפים בפייסבוק שמקורן בסין 
מערכת ice | 
מארק צוקרברג (צילום shutterstock, unsplash)
ענקית הטכנולוגיה מטא, פרסמה כי לאחרונה, היא הסירה קרוב ל-4,800 חשבונות מזויפים בפייסבוק אשר היו חלק מ"מסע השפעה סיני" שבמסגרתו הופץ תוכן מקוטב שנועד לקראת הבחירות שיתקיימו בשנה הבאה, להשפיע על הפוליטיקה בארצות הברית. 
במסגרת מבצע ההשפעה שמקורו בסין, מטא חסמה חמישה מבצע ההשפעה היה אחד משני קמפיינים מבוססי סין שזוהו על ידי החברה, המחזיקה בפייסבוק ואינסטגרם, ברבעון השלישי של 2023, כך אמרה הטכנולוגיה בדו"ח האחרון שלה שפורסם ביום חמישי האחרון.
החברה התייחסה לפרסומים ואמרה כי: "האנשים מאחורי הפעילות הזו פרסמו באנגלית על הפוליטיקה של ארה"ב ויחסי ארה"ב-סין. אותם חשבונות יבקרו את שני הצדדים של הקשת הפוליטית בארה"ב על ידי שימוש במה שנראה כתוכן מפלגתי שהודבק בהעתקה מאנשים ב-X".
במטא אמרו כי רשת החשבונות שאבה ממקורות ליברליים ושמרנים כאחד, תוך שיתוף מחדש של פוסטים אמיתיים של פוליטיקאים וכלי חדשות בזהות בדויה. החברה התייחסה לפרסומים וכתבה כי: "לא ברור אם הגישה הזו נועדה להגביר את המתיחות המפלגתית, לבנות קהל בקרב תומכי הפוליטיקאים הללו, או לגרום לחשבונות המזויפים המשתפים תוכן אותנטי להיראות יותר אמיתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה