דיגיטל וטק

סמסונג מתחרה במיקרוסופט? זה המוצר החדש שהשיקה

ענקית הטכנולוגיה סמסונג, נכנסת לשוק חדש וכעת היא מכניסה את הדפדפן שפתחה, בעל השם המקורי Samsung Internet, גם למחשבים עם מערכות ההפעלה של ווינדוס 11 ו-10
מערכת ice | 
מכשירי Samsung Galaxy Z (צילום shutterstock)
הדפדפן של חברת סמסונג, Samsung Internet, נחשב לפופולארי במיוחד בקרב מכשירי אנדרואיד בשל הסיבה שמרבית הטלפונים מגיעים מראש כשהוא מותקן בהם. כעת, סמסונג פרסמה כי הוא מגיע גם למחשבים מבוססי Windows 10 ו-Windows 11, וזמין להורדה בחינם מהחנות הרשמית של מערכת ההפעלה.
בשל העבודה הדפדפן מתבסס על הקוד הפתוח כרומיום של חברת גוגל ניתן למצוא הרבה קווי דמיון בינו לבין הדפדפן של גוגל. אחד הדוגמאות לכך זה האופן שבו הוא מטפל באתרי אינטרנט והעובדה שהוא תומך באותם תוספים. נוסף על כך סמסונג אפילו לא טחנה לעשות שינויים מרחקי לכת בעיצוב של הדפדפן ולאחר שימוש קצר בו נראה שהוא למעשה כמעט זהה לגרסה הרגילה של כרום.
אם כך, עולה השאלה מדוע להתקין את הדפדפן הנ"ל? התשובה לכך היא למעשה היתרון המרכזי שבו, שהיא יכולת הסנכרון שלו עם הדפדפן המקביל שבו אתם משתמשים במכשיר הנייד. הסנכרון נעשה באמצעות חשבון הענן של סמסונג, וכמובן מחייב הרשמה אם זו לא בוצעה עד כה. כמובן שאין דרישה למחשב מתוצרת סמסונג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה