בחירות 2022

יאיר גולן עושה בושות: "לא מבין מה אתה אומר"

יאיר גולן עלה הבוקר לראיון בתוכנית של קלמן וליברמן, ניסה להבדיל את עצמו מגישתה של זהבה גלאון, אך לא הצליח לספק תשובות קונקרטיות. 
מערכת ice |  1
יאיר גולן מודיע על התמודדותו בפריימריז לראשות מרצ (צילום יחצ)
המירוץ לראשות מרץ ממשיך לזחול לאיטו. זהבה גלאון, יו"ר מרץ לשעבר שפרשה מהחיים הפוליטים, הודיעה לפני כשבועיים על התמודדות מחודשת ועל פי ההערכות צפויה גם לנצח בפריימריז. מולה מתמודד יאיר גולן, סגן הרמטכ"ל לשעבר וחבר כנסת טרי יחסית שנראה ששערוריה אצלו רודפת שערורייה.
 
הבוקר הראיין גולן לתוכניתם של קלמן וליברמן בכאן רשת ב'. בניסיון לבדל את עצמו מן המתמודדת החזקה שמולו, אמר גולן "יש פה ממש הבדל בין שתי תפיסות עולם. בין תפיסת עולם של מפלגה מתבלדת קטנה, עוסקת בנושאים אקסקלוסיבים ואקסקלוסיבית בעצמה לבין מרץ גדולה שיודעת שלטון ורוצה שלטון" ובהמשך הוסיף "בעוד שמרץ הקלאסית דיברה בהרבה סיסמאות, אני נוקט בגישה של פרקטיקה מעשית... אנחנו צריכים להפסק להיתפס כמפלגה שהולכת לאיזוטריות".
בשלב זה ניסו קלמן וליברמן להבין מהן אותן "איזוטריות" שבהן מתעסקת מפלגת מרץ הקלאסית ושאותן מעוניין גולן לשנות. גולן ניסה להתחמק והתחיל לגמגם, עד שלבסוף אמר "לא צריך רק להגיד שלום ולסיים את הכיבוש, אלא איך עושים את זה פרקטית". על כך שאל ליברמן "זה איזוטרי?", גולן לא השיב על שאלתו.
ליברמן המשיך ללחוץ "מה זה אידיאולוגיה מעשית, אני לא מבין?", גולן השיב "לא לדבר בסיסמאות" וליברמן ענה לו "אבל גם אתה מדבר בסיסמאות". גולן המשיך להתפתל וחזר שוב "זה לא מספיק חייבם להוריד את יוקר המחייה, צריך להסביר, אני מדבר על איך עושים את זה... אפשר לדבר על סיסמאות של דת ומדינה, אני מדבר על איך עושים את זה, מה ראשון ראשון ומה אחרון אחרון." אבל לא הציע רעיונות פרקטיים מעבר לאמירות אלה. 
ליברמן סיים את הראיון כשהוא אומר "עדיין לא הבנתי מה האיזוטריות של זהבה גלאון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מנסים להפיל אותו.
    מזיג 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפלא ופלא אני הקטן הבנתי היטב את דברי גולן.יאיר גולן מדבר על שמאל מעשי,כפי שבוני הארץ היו בשעתו.מרץ של היום מניפה דגלים אך לא עושה דבר מעבר לזה.גולן מדבר על שמאל לוחם ולא רק מדבר,שמאל שאינו מתבייש להיות שמאל.
    סגור