בחירות 2022

איילת שקד וזהבה גלאון ראש בראש: "רוע, בושה לישראל"

זהבה גלאון ואיילת שקד מתכתשות ללא הפסקה בסדרת ציוצים נטולת רחמים: "ביישת את ישראל כשסירבת לקלוט פליטים מאוקראינה, פעלת נגד נשים כשמנעת מישראל לחתום על אמנת איסטנבול. תורידי את המסכה שנייה, תודי שאת פעילה בכירה בכת הביביסטים"
מערכת ice |  3
איילת שקד, זהבה גלאון (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
עד לפני חודש ישבה איילת שקד יחד עם מפלגת מרץ בראשות ניצן הורביץ באותה קואליצייה וזהבה גלאון נחשבה כפורשת מהחיים הפוליטיים. כעת, שקד רצה במפלגה מאוחדת חדשה וגלאון הודיעה על ריצה מחודשת לראשות מרץ, אותה היא צפויה לקטוף בקלילות. וכיאה למצב חדש ולמערכת הבחירות המתקרבת, הציפורניים נשלפות. 
באירוע שבתרבות בחולון שבו התארחה גלאון, התבטאה כנגד יו"ר מפלגת הרוח הציונית:  "איילת שקד מקדמת פוליטיקה של רוע - היא חלק מגוש נתניהו, לא מגוש השינוי". כמו כן הוסיפה גלאון: "כל המדיניות שלה במשרד הפנים הייתה של רוע, נגד קליטת פליטות אוקראיניות, נגד אזרחים ערבים ישראלים, נגד כל מי שהוא מוחלש. יש לה מטרה אחת מול העיניים-עליונות יהודית".
 
שקד לא נשארה חייבת למתקפה ובציוץ תגובה כתבה "זהבה, הערך העליון אצלי במשרד הפנים, זה ההגנה על האינטרסים הריבוניים של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. מציעה, בטח לפני תשעה באב, למעט בהשתלחויות חסרות רסן".
אבל גם כאן לא נגמר הריב. גלאון שיתפה את הציוץ של שקד והגיבה "איילת, אני יודעת מה עשית במשרד הפנים, ביישת את ישראל כשסירבת לקלוט פליטים מאוקראינה, פעלת נגד נשים כשמנעת מישראל לחתום על אמנת איסטנבול. אך בעיקר מנעת את העברת חוקי הנאשם מה שהביא אותנו לבחירות החמישיות. תורידי את המסיכה שנייה, ותודי שאת פעילה בכירה בכת הביביסטים".
 
נמשיך לעדכן בתגובה של שקד באם תהיה. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בגידה
    נפתלי 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איילת שקד ונפתלי בנט שנהם בגדו ורימו את הבוחרים שלהם והקימו ממשלה על כרעי תרניגולת או יותר נכון ניצול כספי המדינהנ לשיפוץ ביתו כך הציבור שקד העניש אותכם רק בשל הבגידה
    סגור
  • 2.
    זהבלה ומפלגת השרצים
    ניסן וייס 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זהבה האחרונה שתלמד אנושיות מהי במיוחד כשאנושיות שלה מתבטאת ב"הגנה על זכויות הפלסטינים" ולעומת זאת לא שמענו אותה מעולם נובחת על ירי הרקטות רצח יהודים תמימים כל זאת כשר בעיניה המעוותות של מלכת ההתחסדות והיושר בושה וחרפה לפוליטיקה שלנו אך אין פלא שמרץ שרץ מתאימה ככפפה לידה של" זהבה ושלושת הדובים"!!!!
    סגור
  • 1.
    זהבה
    משה 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מילים....
    סגור