בחירות 2022

אוסנת מארק תוקפת את איילת שקד: "צבועה"

ח"כ איילת שקד אמרה כי "אי אפשר להחרים מעל מיליון מצביעי ליכוד". אוסנת מארק לא נשארה חייבת: "את שרה בממשלה שמחרימה מיליון ומאתיים אלף מצביעים. צבועה"
מערכת ice |  3
איילת שקד (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
ח"כ איילת שקד, ראש מפלגת ימינה, הודיעה בשבוע שעבר על  איחוד של מפלגת ימינה יחד עם מפלגתו של יועז הנדל, "דרך ארץ" והם ירוצו בבחירות 2022 שייערכו ב-1 לנובמבר במפלגה חדשה בשם "הרוח הציונית".
שקד רמזה במסיבת העיתונאים שעשתה כשהכריזה על איחוד המפלגות שהיא תשב עם בנימין נתניהו והליכוד כשאמרה: "אם תוקם ממשלה צרה, היא תהיה חסרת יציבות ורק תגביר את הקיטוב ותגרור אותנו למערכת בחירות נוספת, זה לא הדבר הנכון. את משבר הדיור ויוקר המחיה לא מעניין כן ביבי ולא ביבי. רק ממשלה לאומית יציבה תוכל לקדם את השוק החופשי בישראל ולקדם את שגשוגם של החיים במדינה".
 
בסוף השבוע התראיינה שקד בחדשות 13 ואמרה שם בין היתר כי "אי אפשר להחרים מעל מיליון מצביעי ליכוד". מי שהגיבה לדבריה של שקד היא אסנת מארק, שרשמה אתמול (שבת) בציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה: "פתאום כשמרגישים את חום אחוז החסימה פעם מעל הראש פעם מתחת לרגליים נזכרים שאסור להחרים מיליון ומאתיים אלף מצביעים. רק נזכיר שהיום, ממש היום היא שרה בממשלה שמחרימה מיליון ומאתיים אלף מצביעים. צבועה!"
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שכחתם שהחרמתם את ״כחול לבן״ לפני הפיצול
    גל 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם הם היו בעלי אותה כמות מצביעים פחות או יותר כמו הליכוד. צבועים אתם בעצמכם.
    סגור
  • 2.
    אוסנת מארק משקשקת איילת תתפוס את מקומה (ל"ת)
    הלוואי 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אוסי הפוסטמה
    אני 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבחירות האחרונות קיבלתם רק מיליון קולות בלי המאתים אלף, אני מקווה אבל שאת וחברייך תקבלו הפעם רק מאתים אלף בלי המיליון (אם אפשר גם מאתים בלי האלף עוד יותר טוב ותעלמו מחיינו), אוסי את מעוררת גועל, לא שולטת בנתונים, בהמה גסה, מקומך בספארי יא צ'אחלה
    סגור