בחירות 2022

אבו מאזן מתקן: לא התכוונתי להכחיש את השואה"

בדברי ההבהרה הדגיש הראיס כי "לא התכוון להכחיש את הייחודיות של השואה" וכי הוא מגנה אותה בכל תוקף. זאת אחרי שהאשים את ישראל בביצוע "50 שואות" נגד הפלסטינים. בעקבות דבריו, לשכת רה"מ לפיד פנתה ליועציו והבהירה להם שישראל מבקשת שיחזור בו מדבריו.
דוד זולדן | 
אבו מאזן (צילום פלאש 90)
יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן הבהיר היום כי "השואה היא הפשע הנתעב ביותר בהיסטוריה". זאת אחרי שאמר כי ישראל ביצעה נגד הפלסטינים "50 שואות", בהתבטאות שעוררה סערה גדולה בגרמניה ובישראל. לפי הודעת לשכתו של אבו מאזן, הוא "לא התכוון להכחיש את הייחודיות של השואה" וכי הוא מגנה אותה בכל תוקף. עוד נמסר כי יו"ר הרשות התכוון בדבריו ל"פשעים ולמעשי טבח שביצעו כוחות ישראליים נגד הפלסטינים מאז הנכבה. הפשעים האלו לא נעצרו עוד היום".
כזכור: במהלך מסיבת עיתונאים עם קנצלר גרמניה אולף שולץ, נשאל אתמול אבו מאזן אם הוא מעוניין להתנצל על טבח הספורטאים באולימפיאדת מינכן ב-1972 שבוצע על ידי מחבלים פלסטינים. בתגובה, אמר יו"ר הרשות הפלסטינית כי ישראל ביצעה 50 מעשי טבח נגד פלסטינים, ולאחר מכן הוסיף כי ישראל ביצעה "50 שואות" נגד הפלסטינים.
 
לשכתו של רה"מ פנתה הבוקר ליועציו של הנשיא הפלסטיני אבו מאזן והבהירה להם כי ישראל מצפה שיחזור בו מדבריו ויפרסם הודעת הבהרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה