השוק

יו"ר בזק מגיב לראשונה על המנכ"ל החדש: "מצפה לעבודה משותפת"

המנכ"ל החדש של בזק, ניר דוד, מגיע על רקע פיצוץ אפשרי עתידי מול חברת הבת, פלאפון, בכל הקשר לביטול ההפרדה המבנית, כאשר בינתיים היו"ר כבר סגר הסכמים עם ועד בזק החזק ועם ועד yes. יו"ר בזק, תומר ראב"ד, מגיב לראשונה על מינויו של המנכ"ל החדש
כפיר אדר |  1
תומר ראבד (צילום אוראל כהן, פלאש 90/ קובי גדעון)
יו"ר בזק הטרי, תומר ראב"ד, מגיב לראשונה הבוקר (ראשון) על מינויו של ניר דוד כמנכ"ל בזק, במקומו של רן גוראון שהודיע על פרישתו לאחר שנתיים מהתפקיד: "אחד המנהלים המוערכים, והמקצועיים ביותר המצויים בשוק התקשורת הישראלי".
כפי שדיווחנו אתמולדירקטוריון בזק אישר את מינויו של ניר דוד לתפקיד מנכ"ל בזק. דוד, המכהן כיום כסמנכ"ל החטיבה העסקית בבזק ייכנס לתפקידו ב-1 באפריל, ויחליף את מנכ"ל החברה, רן גוראון, שהודיע לאחרונה על פרישתו, לאחר כשנתיים בתפקיד ו-8 בסך הכול בניהול החברות בקבוצה.
 
דוד הצטרף לבזק בשנת 1993 ולאורך שנותיו בחברה ביצע תפקידים ניהוליים רבים בחטיבות השונות, כולל תפקידים בכירים בחטיבה העסקית, הפרטית ובחטיבת טכנולוגיה ורשת. ב-4 השנים האחרונות כיהן כסמנכ"ל החטיבה העסקית.
הגעתו של המנכ"ל החדש מגיעה על רקע המהלך של בזק להנעת ביטול ההפרדה המבנית להתייעלות ומקסום רווחים, כאשר אמנם נחתם הסכם ראשוני עם יו"ר ועד בזק, שהסיר את התנגדותו במפתיע למהלך, כמו גם עם ועד yes, אך יו"ר ועד פלאפון, יחיאל שמן, כבר שלח מכתב חריף ליו"ר בזק כי חברת פלאפון תתנגד למהלך ואף תיאבק בכך ככל הנדרש.
בעקבות המינוי מסר יו"ר קבוצת בזק, תומר ראב"ד, "ניר צמח בחברה יותר מ-30 שנה, והפך לאחד המנהלים המוערכים, והמקצועיים ביותר המצויים בשוק התקשורת הישראלי. לאורך שנותיו בבזק מילא שורה ארוכה של תפקידי ניהול בהם הציג יכולות עסקיות וניהוליות מצוינות, וב-4 השנים האחרונות, כסמנכ"ל החטיבה העסקית, היה אמון על פריצות דרך רבות והובלת השוק. אני מודה לרן גוראון על 4 שנים של עבודה משותפת ותרומתו לקבוצת בזק, מאחל לניר הצלחה רבה בתפקיד, ומצפה לעבודה המשותפת איתו ועם שאר המנכ"לים בקבוצה, לצורך קידום האסטרטגיה הקבוצתית, וחיזוק הקבוצה כמובילה בתחומה, חדשנית, וכעוגן התקשורת בישראל. נמשיך לשרת את לקוחותינו בכל מקום ובכל זמן, בייחוד בימים מורכבים אלו העוברים על אזרחי המדינה".

‏‏ניר דוד . צילום רמי זרנגר
בעקבות המינוי אמר דוד: "במשך השנים שלי בבזק, הפכה החברה לחלק בלתי נפרד ממני, ואין גאה ממני להוביל אותה בעת הזו. אני מודה לדירקטוריון החברה על האמון שנתן בי. יחד עם ההנהלה המצויינת, נוביל את בזק להמשך הצלחה, לטובת כלל לקוחותינו, עובדי החברה ובעלי המניות. יחד נמשיך לפתח, לחדש ולהוביל את שוק התקשורת בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ניר דוד
    דודו 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הביאו בובה לתפקיד מנכ"ל
    סגור