השוק

שוק המט"ח: השקל נחלש, הדולר והאירו בעלייה

לאחר ארבעה ימים של חופשה, שוק המט"ח המקומי חוזר לפעילות: במהלך החופשה, הדולר מאבד גובה אל מול האירו והפאונד. מחיר הדולר  מעל 3.76 שקל והאירו 4.03 שקל. כל הפרטים
מערכת ice | 
שטרות (צילום freepik)
לאחר ארבעה ימים של חופשה, שוק המט"ח המקומי חוזר לפעילות ומציג תנועות מתונות. 
היום (רביעי), הדולר נסחר במחיר של למעלה מ-3.76 שקלים, כאשר ביום המסחר האחרון (שישי), נקבע שער יציג של 3.783 שקלים אך בהמשך היום הוא ירד ל-3.766. כמו כן, היורו נסחר במחיר של 4.03 שקל. בשווקים העולמיים היורו נותר ללא תנועה מהותית, כאשר הוא עומד על מחיר של  1.076 דולר וביפן  הדולר יציב, על 154.84 דולר. 
בשוק המט"ח האמריקאי, ממתינים בעיקר למדד ההוצאה לצריכה פרטית שיתפרסם ביום שישי - אחד הנתונים החשובים לקביעת המדיניות המוניטרית של הפד, שכן הוא משקף היטב את רמת האינפלציה בארה"ב. 
 
אתמול התנהל מסחר רגוע בשוק המט"ח העולמי, לאחר שביום שני נרשמה נסיגה חזקה בדולר, בעיקר באירופה, והדולר אינדקס נחלש ב-0.4%. באירופה, הדולר ירד בשני ב-0.5% מול היורו לאחר שפורסמו באירופה נתון חזקה על הפעילות העסקית (צמחה בקצב המהיר מזה כמעט שנה). 
במקביל, הדולר איבד בשני 0.8% מול הפאונד, לאחר שבבריטניה דווח גם כן על צמיחה חזקה בפעילות העסקית, ולאחר שהכלכלן הראשי בבנק המרכזי האנגלי הו פיל (Huw Pill) אמר כי יידרש עוד זמן ניכר עד שהבנק יוכל להוריד ריבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה