השוק

חברה נוספת של הראל ויזל בדרך להנפקה, מה טווח השווי הצפוי?

ריטיילורס בוחנת IPO והצעת מכר של לאומי פרטנרס על פי תשקיף בדרך של הצעה לא אחידה. הליך ה-PRICING  צפוי להתקיים במהלך השבוע הבא. טווח השווי צפוי להיות בין בסכום של יותר מ-1.5 מיליארד שקל לפני הכסף, את ההצעה למוסדיים הזרים מוביל UBS
כפיר אדר | 
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי)
ריטיילורס בע"מ בוחנת הנפקת מניות ראשונה לציבור (IPO) והצעת מכר של לאומי פרטנרס על פי תשקיף בדרך של הצעה לא אחידה, כאשר הליך ה-PRICING  צפוי להתקיים במהלך השבוע הבא, זאת כפי שפורסם ב-ICE.
טווח השווי צפוי להיות בין 1.5 – 1.8 מיליארד שקל לפני הכסף, בעוד שאת ההצעה למוסדיים הזרים מוביל UBS. ריטיילורס עוסקת במכירה קמעונאית של מוצרי הנעלה, הלבשת ספורט ואביזרי ספורט וכן אופנת פנאי, באמצעות רשת חנויות המופעלת על ידי החברה וחברות המוחזקות על ידיה, בישראל, קנדה ואירופה.
בישראל מונה הרשת 91 חנויות בהפעלת החברה, מתוכן 23 חנויות נייקי (Nike), 62 חנויות פוט לוקר (Foot Locker) ו-6 חנויות דרים ספורט (Dream Sport). כמו כן, מפעילה החברה 9 חנויות נייקי בקנדה 9 חנויות נייקי באירופה ו-7 חנויות פוט לוקר באירופה. הנהלת החברה כוללת את הראל ויזל (יו"ר), דובי שניידמן (מנכ"ל ושותף), תומר צ'פניק (מנכ"ל פעילות חו"ל) ואביאור טבול (סמנכ"ל כספים).
בכוונת החברה להרחיב את פעילותה באמצעות פתיחת חנויות פוט לוקר, דרים ספורט וחנויות נייקי נוספות בישראל, בפתיחת חנויות נייקי ופוט לוקר נוספות באירופה ובפתיחת חנויות נייקי נוספות בקנדה. הקבוצה רוכשת ומוכרת בחנויות הרשת מוצרים מקטגוריות שונות של מוצרי הנעלה וביגוד ספורט ואתלטיקה, וכן פריטי אופנה והנעלת ספורט, כאשר העיקריות שבהן הינן: נעלי ספורט (סניקרס) ואופנת פנאי, נעלי ריצה, וכן הלבשת ספורט ואביזרי ספורט, בקטגוריות גברים, נשים וילדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה