השוק

הקריפטו היומי: המטבעות בעליה - האם מאסק הוא הסיבה?

אחרי מספר ימים קשים למטבעות הקריפטוגרפיים, היום נרשמת עליה במטבעות המובילים בשוק, הסיבה ככל הנראה טמונה בהצהרתו של מאסק ובהצעת האיחוד האירופי שפורסמה אתמול
שירה יום טוב | 
מדדי קריפטו (צילום freepik)
אחרי השבוע הקשה של הקריפטו, אתמול התחילו סימני התאוששות למטבעות שחוו צניחות קשות בשבוע שעבר והגיעו לשערי מסחר נמוכים. ייתכן שהחזרה של מטבעות הקריפטו לנתוני עליה טמונה בשתי התרחשויות חשובות מהיממה האחרונה: האחת - הדיווחים על כוונת האיחוד האירופי להטיל רגולציות קשוחות על כריית מטבעות קריפטוגרפיים. נקודת החוזק של הדיווח הזה ביחס למטבעות הוא האמון של הציבור בתחום בעל רגולציה.
סיבה שניה שיכולה לתת הסבר לעליות היא ההצהרה של מאסק כי הוא מתכנן להחזיר את האופציה של תשלום באמצעות מטבע ביטקוין עבור רכבי טסלה. הביטקוין עולה היום בשיעור של 1.34% ושערו עומד על 31,863.3 דולר. זאת אחרי שהגיע במהלך השבוע למחיר שפל של 29,217 דולר.

האת'ריום עושה את העלייה הגדולה של היום בשיעור של 3.58% ונסחר, נכון לכתיבת שורות אלה ב-1,976.77 דולר. זאת אחרי שהגיע השבוע למחיר של 1,756 דולר. הביננס קוין מתחזק גם הוא בשיעור של 1.83% ונסחר כעת בשער של 292.82. 
הריפל עולה בשיעור גבוה יחסית לחבריו לטבלה, אך נסחר עדיין בשער נמוך של 0.57 דולר, אחרי הירידה ל-0.52 דולר השבוע. מטבע הדוג'קוין שהגיע השבוע למחירים אפסיים של 0.16 דולר, מתחזק גם הוא אך בשיעור מינורי של 0.31% ועומד כעת על 0.18. למרות העליה המזערית, זה עדיין נתון מעודד יותר משיעורי השינוי שאפיינו את הירידות השבוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה